Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@08:14:02 GMT

بوی تعفن، راز جسد فرش پیچ شده در خرابه را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۱۶۷۳

بوی تعفن، راز جسد فرش پیچ شده در خرابه را فاش کرد

جسد جوانی که در یک مسافرخانه جان باخته بود، در خرابه یک روستا پیدا شد.

به گزارش ایمنا، بوی بد با منشأ نامعلوم اهالی روستا را آزار می‌داد. کسی نمی‌دانست بوی چیست یا از کجا می‌آید اما هر لحظه به شدتش افزوده می‌شد تا جایی که اهالی برای رفع مشکل با پلیس تماس گرفتند. درپی این تماس گروهی از مأموران انتظامی پاسگاه هلالی خود را به روستای هلالی رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با راهنمایی روستایی‌ها و حرکت به سمتی که بو از آنجا می‌آمد، مأموران به یک خرابه رسیدند که چهار دیوار آن را احاطه کرده بود. با ورود مأموران به این فضا مشخص شد که بسته‌ای بزرگ در آنجا رها شده که مگس‌ها نیز دور آن را احاطه کرده بودند.

مأموران اقدام به باز کردن بسته کردند که لای یک قالی کهنه پیچیده شده بود. پس از قالی یک پلاستیک بزرگ آن را در برگرفته بود، بعد یک پتو به دور آن کشیده شده بود و زیر آن هم دوباره یک لایه پلاستیک بود، در نهایت با کنار زدن آخرین لایه مأموران به جسد مردی رسیدند که دچار فساد نعشی شده و بوی بدی می‌داد. به این ترتیب مأموران در برابر یک معما قرار گرفتند و لحظاتی بعد پای تیم جنایی دادسرای ناحیه دو مشهد به پرونده گشوده شد.

با اعلام کشف یک جسد از سوی مأموران، دکتر صادق صفری، قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در محل حاضر شد. براساس بررسی‌های اولیه با توجه به اینکه جسد دچار فساد نعشی شده بود، چند روز از مرگ این فرد می‌گذشت و این درحالی بود که اهالی روستا اعلام کردند تنها از صبح پنجشنبه گذشته (روزی که جسد کشف شد) و به صورت ناگهانی بو در روستا پیچیده است.

ردپای پراید سفید در پرونده

این اظهارات موجب شد تا فرضیه جابه‌جایی جسد مطرح شود، فرضیه‌ای که اهالی نیز بر آن صحه گذاشتند و اعلام کردند که صبح همان روز یک خودرو پراید سفید را دیده‌اند که بسته‌ای بزرگ را درون این خرابه انداخته و از روستا خارج شده است. با مشخصاتی که روستاییان دادند و به پاسگاه هلالی مخابره شد، رئیس این پاسگاه اعلام کرد که صبح همان روز یک خودرو مشکوک با مشخصاتی که اهالی داده‌اند را متوقف کرده و برای بررسی بیشتر مدارک راننده را از او گرفته‌اند.

این سرنخ مهم موجب شد تا قاضی صفری از مأموران پاسگاه بخواهد تا با مالک اوراق هویتی تماس گرفته و بدون هیچ اشاره‌ای از آنها بخواهد تا برای دریافت مدارک به پاسگاه بیایند. موضوعی که موجب شد تا خودرو با سه سرنشین به پاسگاه مراجعه کند. در این میان مأموران موفق به دستگیری دو متهم شدند.

بازجویی از متهمان درحالی با انکار آنها روبه‌رو شده بود که روستاییان خودرو آنها را شناسایی کردند و متهمان وادار شدند ضمن پذیرش جرم خود دلیلی برای انتقال و انداختن جسد در خرابه بیان کنند. برای سنجش اظهارات متهمان و تطابق با یافته‌های کارشناسان پزشکی قانونی، دیروز متهمان پرونده به دادسرا فراخوانده و در جلسه بازپرسی با حضور قاضی صفری حاضر شدند.

متهمان در اعترافات خود اعلام کردند: جسد متعلق به پسری جوان است که چند روز قبل برای اجاره اتاق به مهمان پذیر ما در کوچه چهنو مراجعه کرد. او مجرد بود و قصد نداشتیم به او اتاق بدهیم اما خیلی اصرار کرد تا اینکه مدیر مهمان خانه قبول کرد. از همان روز تا سه روز بعد هیچ رفت و آمدی از این پسر جوان رقم نخورد. موضوع کمی نگران کننده بود؛ بنابراین برای پیگیری موضوع پشت در اتاقش رفتیم اما هر چه در زدیم جواب نداد.

با هماهنگی مدیر در اتاق را باز کردیم و متوجه شدیم که او روی یک مبل نشسته و سرش به عقب رفته است و چشمانش از حدقه بیرون زده است. او مرده بود و جسدش خیلی بو می‌داد. ترسیده بودیم و بیشتر از آن نگران تبعات قانونی بودیم که ممکن بود به پلمب مهمان‌پذیر منجر شود، برای همین مالک مهمان‌پذیر از ما خواست تا جسد را درون پلاستیک و پتو بپیچیم و در جایی دفنش کنیم. ما هم همین کار را کردیم اما وقتی به دنبال جایی برای دفن گشتیم، نظرمان عوض شد و با پیدا کردن خرابه جسد را همانجا رها کردیم.

تأیید اولیه اظهارات مالکان مهمان‌پذیر

اظهارات متهمان با توجه به یافته‌های اولیه پزشکی قانونی که نشان می‌داد مرد جوان بدون هیچ درگیری کشته شده است، هم‌خوانی داشت. از سویی خانواده متوفی نیز از شهرستان خود را به پاسگاه هلالی رسانده و اعلام کردند که فرزندشان سابقه خودکشی با مصرف قرص را داشته است.

هر چند براساس تحقیقات مالکان این مهمان پذیر ظاهراً نقشی در مرگ جوان ۳۰ ساله نداشته‌اند، اما جابه‌جایی جسد و خودداری از اعلام موضوع براساس قانون جرم محسوب می‌شود که این افراد باید در قبال این عملکرد پاسخگو باشند.

منبع: رکنا

کد خبر 592480

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشف جسد کشف جسد در تهران کشف جسد در خانه کشف جسد در چاه کشف جسد در کوه کشف جسد سوخته شده در تهران کشف جسد بدون سر حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اعلام کردند مهمان پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد مأموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم «هم سن» راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 6089803

دیگر خبرها

  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه