Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حجم آسیب‌های سیلاب در استان و خسارات واقعا بالا است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان چارمحال و بختیاری اظهار، داشت: اطلاع‌رسانی و اقدامات لازم با توجه به هشدارهای هواشناسی صورت گرفت، بخشداران و حتی دهیاران توجیه شدند و توصیه‌هایی از جمله پاکسازی معابر، بازسازی مسیل‌ها، اطلاع رسانی به مردم، توجیه گردشگران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صورت گرفت که اگر این مسائل صورت نمی‌گرفت قطعا شاهد خسارات زیادی بودیم.

وی بیان داشت: باید اقدامات لازم در خصوص مردم آسیب دیده از سیل صورت گیرد و سرکشی سرزده از تمام نقاط صورت می‌گیرد، باید پل استاندارد در بارده ایجاد شود. ارتش در حال فرستادن نیرو است، باید درخواست نیرو داد تا کارها تقسیم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سیل‌بند در بارده باید مدیریت و تقویت شود، نباید آب در روستا ورود پیدا کند و به خارج از روستا هدایت شود، در مسیل رودخانه موانع برداشته شود و باید هر چه زودتر کل فاضلاب‌ها تخلیه شوند.

وی با بیان اینکه از علوم پزشکی باید نمایندکان حوزه بهداشت در مناطق حضور یابند، گفت: برای مردم روستا نان برده شود و نظارت لازم صورت گیرد، گروه‌های جهادی باید پهنه بندی شوند و یک گردان از ارتش می‌آید که باید تقسیم بندی شود و کار صورت گیرد.

حیدری بیان داشت: شهرستان اردل و کوهرنگ به شدت آسیب دیده است، مدیری که به این شهرستان‌ها می‌رود باید به نقاط آسیب دیده سر بزند و نماینده عشایر همراه آن فرد باشد. 

وی با بیان اینکه جاده‌های مواصلاتی باید مورد بازدید قرار گیرند، تصریح کرد: نان، غذا، آب معدنی و ... از نیازهای ضروری مردم آسیب دیده از سیل هستند. باید مدیران ملی حساس شوند و حجم آسیب‌ها به استان بیان شود و درخواست امکانات و دستگاه شود، این آمار خسارت واقعا بالا است و نباید از کنار آن به سادگی رد شد.

سیل 31میلیارد ریال به زیرساخت‌های برق کهگیلویه و بویراحمد خسارت زدهواشناسی استان سمنان هشدار نارنجی صادر کرد؛ احتمال آبگرفتگی ‌و سیلابی شدن مسیل‌ها ‌همراهی اسنپ با سیل‌زدگان استان یزد

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: باید برآورد دقیق از خسارات صورت گیرد و از معتمدین، شورا و بخشدار کمک گرفت و با آرامش آمارگیری انجام داد، در واقع نباید مردم را عصبی کرد‌. تناقضات در آمارها مردم را عصبی می‌کند و آمار را تنها مدیریت بحران باید دهد و اگر کسی مصاحبه می‌کند بدون هماهنگی با مدیریت بحران آمار ندهد.

انتهای پیام/7540/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل سیل زده سیل صورت گیرد آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری