Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ مجلس با ۱۹۳ رای از مجموع ۲۱۲ رای ماخوذه با بررسی لایحه لایحه اصلاح بند (ز) تبصره (۱) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به صورت دو فوریتی موافقت کردند.

لایحه اصلاحی دولت به شرح زیر است:

«ماده واحده – در بند (ز) تبصره (۱) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، عبارت "از محل منابع داخلی شرکت ملی نفت ایران" به عبارت "از محل منابع حاصل از سهم دولت از فروش داخلی نفت خام" اصلاح و بعد از عبارت "اعمال حساب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" عبارت "تسویه حساب مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) تحویل شده به دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ نیز به همین ترتیب تنفیذ می‌شود." الحاق می‌شود. همچنین در جزء (۷) بند یادشده، بعد از عبارت "مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) به قیر" عبارت "یا مالچ" الحاق می‌شود.»

 

منبع: ایسنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر قیر اخبار انرژی اخبار مجلس اخبار مرتبط قیمت مسکن در تهران به ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید ۱۴۰۱/۵/۹ آپارتمان های ۱۰۰ متری‌ جنوب تهران چند؟ ۱۴۰۱/۵/۹ ممنوعیت ورود خودرو‌های سنگین به خیابان میرداماد ۱۴۰۱/۵/۹ فروش دلاری بلیط هواپیما در پروازهای داخلی! ۱۴۰۱/۵/۸ محور «رفسنجان - کرمان» مسدود است ۱۴۰۱/۵/۸ محور کرج- چالوس بازگشایی شد ۱۴۰۱/۵/۸ آخرین ویدیو ها شوخی‌هایی به قیمت جان! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۴:۱۴ قورباغه و ماری که ۱۶ میلیارد دلار خسارت به بار آوردند + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۶ سوتی بامزه طارمی با جام قهرمانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۰:۳۹ لحظه هولناک عبور چرخ های کامیون از روی سر موتورسوار ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۲ فرونشست عجیب زمین در نیویورک + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۰۹:۵۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۴:۳۸ احتمال حذف ایران از مسیر جام جهانی ۱۴:۳۷ مجلس با بررسی دو فوریتی لایحه اصلاحی قیر موافقت کرد ۱۴:۲۶ سیل ۷۰۰۰ راس دام عشایر را تلف کرد ۱۴:۲۵ درگیری مرزبانان ایرانی با نیروهای طالبان ۱۴:۲۲ هدیه ویژه ایکس ویژن در جشنواره فروش یخچال فریزر ۱۴:۱۴ چطور خندیدن بر بدن تاثیر می گذارد؟ ۱۴:۰۹ علت اصلی سندرم مرگ ناگهانی در جوانان چیست؟ ۱۴:۰۵ به این شرط به مردم زمین داده شود ۱۴:۰۲ افزایش نارضایتی گندمکاران از پرداخت مطالبات ۱۴:۰۰ نشانه های کمبود ویتامین را بشناسید ۱۳:۴۰ میرزایی: حذف ربا از ذات نظام پول و اعتباری غیر ممکن است ۱۳:۳۶ گران‌ قیمت‌ ترین خودروی دنیا متعلق به کیست؟‎ / سلبریتی های ایران چه خودروهایی سوار می شوند؟ ۱۳:۳۱ قیمت مسکن در تهران به ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید ۱۳:۲۱ جزییات بسته «اینترنت خبرنگاری» مشخص شد ۱۳:۱۷ قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۱/۵/۹) ۱۳:۱۰ یارانه نقدی کی حذف می شود؟ ۱۳:۱۰ علائم اسپاسم روده بزرگ و چگونگی تسکین آن ۱۳:۰۱ آیت‌ الله سروش محلاتی: جامعه منکر زده مانند شهر سیل زده و مردم طاعون زده است ۱۲:۵۵ اذان ظهر به افق تهران یکشنبه نهم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲ بورس ترمز برید؟ / افت بیش از ۱۷ هزار واحدی شاخص کل ۱۲:۵۰ این نقطه قرمز قدیمی ترین کهکشانی است که تا به حال دیده ایم! + عکس ۱۲:۵۰ محصولات جدید ذوب آهن اصفهان می تواند صنعت ساختمان را متحول سازد ۱۲:۴۲ نتایج کنکور کی اعلام می شود؟ ۱۲:۴۰ اصل سرمایه در بورس چگونه تضمین می شود؟ ۱۲:۳۶ قورباغه و ماری که ۱۶ میلیارد دلار خسارت به بار آوردند + فیلم ۱۲:۲۸ کی روش در پر افتخارترین تیم جهان؟ ۱۲:۲۴ حفظ اشتغال و حمایت از مصرف کنندگان با مدیریت بازار داخل و تثبیت قیمت فولاد ۱۲:۱۸ حق مسکن ۶۵۰ هزار تومانی کارگران چه شد؟ ۱۲:۰۵ روند پلکانی نرخ سود بین بانکی ۱۱:۵۹ تاثیر عجیب نوشیدن قهوه و کاهش نارسایی کلیوی ۱۱:۵۶ رژیم غذایی مناسب برای کنترل دیابت ۱۱:۵۴ عاشورا ۱۴۰۱ چه روزی است و چند شنبه است؟ + علت نامگذاری ۱۱:۵۳ قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول قیمت ۱۱:۴۹ بازخوانی اقدامات جسورانه بانک مرکزی روسیه در برابر تحریم ها ۱۱:۴۲ عباس عبدی: این چه قانونی است که نیمی از زنان کشور را مجرم می کند؟ ۱۱:۴۱ روح شما به چه چیزی نیاز دارد؟! یک نماد انتخاب کنید تا پاسخ را بدانید ۱۱:۳۸ ۱۹ فوتی و ۵ مفقودی آخرین آمار سیل در منطقه امامزاده داوود ۱۱:۳۵ چمران: سیل اخیر تنها با یک لایروبی قابل پیشگیری نبود ۱۱:۲۱ ماینر نو بخریم یا کارکرده؟ ۱۱:۲۱ نمایش بزرگ ترین اژدهای کنونی جهان در آلمان + عکس ۱۱:۱۸ قیمت لیر امروز ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶ تورم ترکیه از مرز ۸۰ درصد هم عبور کرد! ۱۱:۰۸ قیمت یورو امروز ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶ امید به کاهش قیمت برنج ایرانی با ورود محصول جدید به بازار ۱۱:۰۱ قیمت دلار امروز ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۰۰ ثروت ملکه انگلیس چقدر است؟ ۱۱:۰۰ ترفند ساده واتس آپ برای افزایش امنیت چت ها ۱۰:۵۳ استیضاح وزیرتان را به جریان می اندازیم تا بیشتر دل به کار دهد ۱۰:۴۶ نرخ رسمی ۲۲ ارز افزایش یافت ۱۰:۴۱ قطعا دریاچه ارومیه احیاپذیر است اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیر اخبار انرژی اخبار مجلس ۱۴۰۱ ۵ ۹ ۹ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، ابوالفضل نوروزی با یادآوری این‌که لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها با همکاری وزارت راه و کمیسیون عمران مجلس تدوین شده است، اظهار کرد: ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل به قانون بخشی از مشکلات در بازار اجاره، زمین و مسکن رفع کرده و به تسهیل‌گری در بخش اجاره می‌پردازد.

وی توضیح داد: این لایحه بر تقویت بازار اجاره از طریق ارائه مشوق به موجران، استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برای شناسایی خانه‌های خالی و هزینه این بخش از مالیات برای احیای بافت‌های فرسوده شهری و ساخت خانه‌های ارزان‌قیمت برای اشخاص بی‌بضاعت، الزام تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه رایگان اطلاعات موردنیاز در سامانه ملی املاک و اسکان و پیش‌بینی ضمانت‌های اجرایی برای عدم درج اطلاعات در سامانه و خوداظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان تاکید دارد.

وی ادامه داد: تقویت سامانه ملی املاک و اسکان جهت شناسایی خانه‌های خالی، تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان و درج معاملات در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور و ضمانت اجرایی برای ثبت قراردادها و ارائه راهکارهایی برای الزام‌آور شدن این راهکارها از دیگر مواردی است که در این لایحه به آن توجه جدی شده است. بر اساس بندهایی از این طرح، تمامی قراردادها اعم از اجاره و خریدوفروش باید در سامانه ثبت شوند و با اخذ کد رهگیری امکان ارزیابی آنچه در بازار مسکن می‌گذرد وجود دارد.

وی افزود: با تصویب و ابلاغ لایحه مذکور در استان‌هایی که نرخ تورم عمومی سالانه بیش از 30 درصد باشد شورای‌عالی مسکن مکلف است تا نسبت به تعیین سقف حداکثر افزایش اجاره‌بها به میزان 50 تا 100 درصد تورم عمومی سالانه اقدام کند. حمایت از مستأجران از طریق پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش آن در سال جدید با توجه به تورم و همچنین نظارت بر پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل بخش دیگری از این طرح به شمار می‌رود.

نوروزی تسهیل در فرآیند خرید و فروش و کاهش هزینه‌های مبادله در بازار مسکن را از دیگر ویژگی‌های این طرح عنوان کرد و گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظف است ظرف 6 ماه بعد از لازم‌الاجرا شدن این قانون، دسترسی‌های برخط برای استعلامات ثبتی و ثبت هرگونه سند رسمی را از طریق مرکز مبادله اطلاعات برای سامانه املاک و اسکان و سامانه املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی به صورت تمام الکترونیک و شبانه‌روزی فراهم کند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: اخذ عوارض از اراضی بلااستفاده و نحوه هزینه کرد این عوارض بخش دیگری از موارد مورد تاکید در این طرح است. همچنین برای کاهش التهابات مسکن و برای جلوگیری از معاملات سفته‌بازی واحدهای در حال احداث تا قبل از تحویل واحد مسکونی یا نصب کنتور و گواهی پایان‌کار ساختمان، امکان نقل و انتقال واحدهای نهضت ملی مسکن به هر شیوه‌ای وجود ندارد و ممنوع است و محاکم و ادارات پذیرفته شده نیست.

نوروزی ابراز امیدواری کرد تا با تصویب لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها و ابلاغ آن، بخشی از موانع موجود در اجرا قانون جهش تولید مسکن و بازار مسکن و اجاره بها برطرف شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228488 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • خبر خوش برای مستاجران
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند