Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از 31 عنوان کتاب تاریخ شفاهی ورزش کشور ساعت 10 صبح روز سه شنبه 11 مرداد ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود

با حضور وزیر میراث فرهنگی، دبیرکل یونسکو در تهران و رییس کمیته ملی المپیک، مراسم رونمایی از 31  عنوان کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، این مراسم با حضور ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حجت الله ایوبی دبیر کل کمیته ملی یونسکو در تهران و صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان ورزش کشور ساعت 10 صبح روز سه شنبه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از کتاب های تاریخ شفاهی ورزش کشور در رشته های کشتی، والیبال، ورزش دانش آموزی، وزنه برداری، ورزش زنان، بسکتبال، اماکن ورزشی و رشته های مختلف تیمی که برگرفته از تاریخ شفاهی پیشکسوتان ارزنده ورزش کشور است، رونمایی می شود.

شهرزاد کردبچه، مدیر دپارتمان تاریخ شفاهی ورزش در این باره گفت:

آثار به جا مانده از پروژه تاریخ شفاهی ورزش کشور، میراثی است ارزشمند و ماندگار برای نسل فعلی و آینده ورزش کشور که اثرات خیر آن تا سالیان سال جهت بهره وری در ورزش باقی خواهد ماند.

همچنین در این مراسم از کلیه صاحبین اثر تقدیر به عمل می آید. در این مراسم از یازده جلد کتاب مهدی حدادپور، با عنوان تاریخ شفاهی اماکن ورزشی شهر تهران هم رونمایی خواهد شد.

عناوین این کتاب ها عبارت است از:

تاریخ شفاهی ورزشگاه آزادی به نام نگین ورزش ایران تاریخ شفاهی مجموعه ورزشی شهید چمران؛ آشیانه ققنوس تاریخ شفاهی اماکن ورزشی باشگاه استقلال؛ به رنگ آسمان تاریخ شفاهی ورزشگاه شهید شیرودی؛ تماشاخانه شهر قصه تاریخ شفاهی ورزشگاه شهید کشوری؛ الماس داوودیه  تاریخ شفاهی باشگاه قصر یخ؛ سرسره بازهای تهران تاریخ شفاهی باشگاه شهید فهمیده؛ کباده های خاطره ساز تاریخ شفاهی مجموعه انقلاب؛ چشم انداز شهر تاریخ شفاهی ورزشگاه شهدای هفتم تیر؛ کهن میدان جهانی تاریخ شفاهی ورزشگاه حیدرنیا؛ قلب سبز تهران تاریخ شفاهی ورزشگاه تختی؛ همزاد بتنی

 

اخبار داغ 

گل دوم و زیبای مهدی طارمی به توندلا در سوپر کاپ پرتغال (پورتو 3-0 توندلا) گوستاوو واگنین به تراکتور پیوست / رسمی تیمو ورنر به رئال مادرید پیشنهاد شد توئیت تند جیمی کرگر خطاب به منتقدین هالند و نونیز: دلقک هایی که تا به حال به توپ لگد نزده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاریخ شفاهی ورزش ملی المپیک کمیته ملی ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب  «هنرفرازان » متشکل از ۶ بخش آثار هنری با حضور يکصد و پانزده هنرمند، همراه با ۱۱۸ اثر در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که هر يک در بخش ادبی همراهی می شود و هفتاد و سه قطعه از اشعار قدما و شاعران معاصر با چهل و پنج شعر سروده شده توسط هنرمندانی که آثارشان در اين کتاب به چاپ رسيده می‌باشد.

کتاب «هنر فرازان»  به همت خانم ليلا شاهنجرينی و انتشارات عزيزستان منتشر شده است.

انتهای پیام /

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی