Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ جواد قناعت، طی حکمی« محمد محمدی» را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قاینات تعیین کرد.

در متن حکم انتصاب محمد محمدی آمده؛ " با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی،به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قاینات تعیین می گردید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این متن آمده؛ "امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق باشید".

کد خبر 5552506

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری خراسان جنوبی حکم انتصاب سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه