Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@21:25:19 GMT

کشف مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۹۱۴

کشف مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، مجتبی قهرمانی از کشف 6 هزار دستگاه ماینر در قشم خبر داد و اظهار داشت: این مزرعه به صورت غیرقانونی در یکی از نواحی صنعتی جزیره قشم ایجاد شده بود که از طریق 8 دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 63 هزار کیلوولت آمپر تغذیه می‌شد.

وی افزود: این مزرعه در هنگام روشن بودن همه دستگاه ها به میزان 45 مگاوات برق مصرف می کردن که در نوع خود حجم بسیار زیادی است و بنابر اعلام کارشناسان اداره برق پس از شناسایی و حذف این دستگاه های ماینر غیرمجاز از شبکه، شاهد کاهش مصرف برق نسبت به مدت مشابه روز قبل در سطح شهرستان قشم بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی تصریح کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم، مأموران نیروی انتظامی ضمن پلمب این مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، نسبت به توقیف ماینرهای کشف شده نیز اقدام کرده اند. ضمنادر لحظه قطع و پلمب که بخش زیادی از دستگاه ها رو خاموش شده بود 3 مگاوات مصرف داشته است که پس از قطع همان 3 مگاوات در کنتور خروجی نیروگاه مشاهده شد.

وی یادآور شد: ایجاد مزرعه و استخراج ارز دیجیتال تابع قوانین و مقررات خاصی است که متقاضیان آن تنها با دریافت مجوز و استفاده از برق با تعرفه مشخص می توانند نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: طی دستوری به دادستان های حوزه های قضایی استان از آنها خواسته شده در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال و با هدف بهره مندی یکسان همه مردم از حامل های انرژی خصوصاً برق در ایام گرم تابستان ضمن اعمال نظارت مستمر و پایش دقیق به منظور جلوگیری از استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال، با ناقضان قانون و متخلفان به شدت برخورد کنند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان