Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:46:07 GMT

۴۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۷۰۵۹

۴۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در ارومیه کشف شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۴۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در ارومیه با اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان، خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی عملیات منسجم  و با اشراف اطلاعاتی، پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه قاچاق سلاح اقدام می کردند را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، دو دستگاه خودروی سواری در یکی از روستاهای ارومیه توقیف که در بازرسی از آنها،  تعداد ۴۷ قبضه سلاح  شکاری به صورت غیرمجاز کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: در این زمینه  ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز برخورد شدید خواهد کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق سلاح، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشف سلاح شکاری غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین