Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، شامگاه یکشنبه اعلام کرد با توجه به نتیجه گفتگو‌ها درباره ترسیم مرز‌های آبی میان بیروت و تل آویو، نحوه عملکرد خود در آینده درباره این موضوع را مشخص خواهیم کرد.

به نقل از الجزیره، وی با اشاره به اختلاف دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما طرف مذاکره کننده درباره ترسیم مرز‌های آبی کشور نیستیم و کسی را نیز مامور نکردیم تا از جانب و به نیابت از ما گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام آمادگی حزب الله برای دفاع از حقوق مردم لبنان گفت: فرصت طلایی برای نجات کشور و کمک به مردم وجود دارد. ما آماده بودیم و هستیم تا جان خود و جگر گوشه های خود را به همه ملتمان تقدیم کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه افزود: ما در تصمیمی که دولت خواهد گرفت دخالت نخواهیم کرد ما عنصر قدرت برای دولت هستیم و هرکس عنصر دیگری از قدرت برای دولت پیدا کند ما با آن رقابت نمی کنیم. در پرتو نتایج، می بینیم که تصمیم یک تصمیم است و در پرتو نتایج، نحوه عمل خود را تعیین می کنیم.

وی در پایان با تاکید بر عدم مداخله حزب الله در امور سیاسی گفت: قصد ما این است که به دولت در مذاکره کمک کنیم و دوباره تاکید می کنیم، ما طرف مذاکره نیستیم و مذاکره نمی‌کنیم، تکلیفی بر دوش کسی نمی گذاریم، و مذاکره بر عهده دولت است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید حسن نصرالله حزب الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» خبر دادند. هنوز جزییات بیش‌تری درباره ماهیت این انفجارها و تلفات مالی و جانی احتمالی صهیونیست‌ها منتشر نشده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

کد خبر 6091324

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش