Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@13:58:52 GMT

مهارتِ یافتن فرصت شغلی از طریق اینترنت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۹۳۹۳

مهارتِ یافتن فرصت شغلی از طریق اینترنت

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است اما کارشناسان فضای مجازی نظر دیگری دارند.

 

با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری در همه سطوح و گسترش آن، حوزه وسیعی از زندگی ما را به خود اختصاص داده و وابستگی ما به آن افزایش یافته تا جایی که به یک سبک زندگی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین چیز در توسعه فناوری در زندگی ما اینترنت است، اختراعی که سبک زندگی عمومی را تغییر داده و شبکه‌ای که تمام نقاط جهان را به هم متصل کرده است.

جستجوی هر گونه اطلاعات، ساده و آسان شده که این به شما امکان می‌دهد بدانید چگونه با پیشرفت‌های اخیر در زمینه‌های مختلف همگام شوید.

از طریق اینترنت می‌توانید بسیاری از مشکلات خود را حل کنید، مثلاً در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، کار پیدا کنید. اینترنت اهمیت زیادی دارد که هر روز در زندگی به ما کمک می‌کند و این اهمیت در موارد زیر نمایان می‌شود:

گسترش علم و دانش
هر جوینده دانش از طریق اینترنت این توانایی را دارد که به هر اطلاعاتی که می‌خواهد و حوزه‌ای که تمایل دارد دسترسی پیدا کند. او همچنین می‌تواند زمان مطالعه را تعیین کند و روش مناسبی مانند برنامه ها، پلتفرم‌ها یا دوره‌ها را برای خود انتخاب کند، زیرا حاوی بی نهایت اطلاعات در همه رشته‌ها است.

ارتباط اجتماعی را افزایش می‌دهد
اینترنت گروه سازی از طریق رسانه‌های اجتماعی و گسترش روابط شخصی و ارتباط فردی را تسهیل می‌کند. همچنین ارتباط با اقوام و دوستان از طرق تماس تصویری رایگان را آسان کرده و علاوه بر این در روابط عمومی در موسسات قابل استفاده است.

کمک به حل بحران
فهم مزیت‌های اینترنت، با شناخت تجربیات دیگران در رهایی از بحران و شناخت مفهوم بحران، انواع آن و راهکار‌های ممکن در هر مورد، به شما کمک می‌کند تا از بحران‌ها خارج شوید.

هزینه‌های پایین‌تر
این امر باعث صرفه جویی در هزینه‌های وقت گیر و گاهی اوقات سفر برای برقراری ارتباط و دسترسی به نتایج تحقیقات آنلاین می‌شود. از آنجایی که نرم افزار‌های زیادی برای مقاصد تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، باعث صرفه جویی در هزینه‌های کلان شرکت‌ها از نظر هزینه‌های کارکنان یا برنامه ریزی می‌شود.

سرعت
استفاده از اینترنت، سریعتر از هر روش دیگری است که می‌توان از آن برای دسترسی به اطلاعات و نتایج تحقیقات قبلی استفاده کرد.

به روزرسانی
اینترنت اطلاعات به روزی را ارائه می‌دهد، بنابراین هر محقق یا هر وب سایتی به دنبال به روز رسانی اطلاعات خود به صورت دائمی است.

اینترنت چگونه به شما کمک می‌کند تا فرصت‌ها شغلی مناسب خود را پیدا کنید؟

یکی از مزایای مهم اینترنت در سطح کسب و کار، یافتن نیروی کار کارآمد برای شرکت‌ها و یافتن فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد است.

کارجو در اینترنت باید مهارت‌های لازم را داشته باشد و باید اقدامات لازم را برای آن انجام دهد:

تسلط بر امور فنی: مانند استفاده از دستگاه‌های مدرن، روش ایجاد و استفاده از ایمیل و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی.

اختصاص زمان برای پیگیری: باید دائماً آخرین پیشرفت‌هایی را که می‌توانید در وب‌سایت‌های همه شرکت‌ها، دفاتر کاریابی یا حتی آگهی‌های استخدام الکترونیکی پیدا کنید، جستجو کنید.

اطلاع از نحوه درخواست: شرایط ارسال درخواست الکترونیکی باید رعایت شود، در غیر این صورت دسترسی به درخواست شما در بین هزاران درخواست ارسالی غیرممکن خواهد بود.

توجه به مصاحبه شغلی: در ابتدا باید با ابزار‌هایی که در مصاحبه استفاده خواهید کرد از آمادگی لازم اطمینان حاصل کنید و همچنین از نظر روش و ماهیت سوالات با مصاحبه شغلی سنتی تفاوت دارد. مهارت‌هایی وجود دارد که کارفرما باید در زمینه کار از خانه از آن‌ها مطمئن شود.

افزایش جستجو تنها راه حل برای کار آنلاین از خانه است. یافتن فرصت مناسب برای شما با جستجوی دائمی میسر نیست، بلکه باید بدانید کجا را جستجو کنید تا جستجوی شما وقت شما را تلف نکند. اگر به دنبال شغل هستید و برای آینده خود آماده می‌شوید، باید مهارت‌های خود را در فناوری و اینترنت گسترش دهید. این مهم‌ترین عنصر زمان ما در همه موقعیت‌های شغلی، حتی مشاغل سنتی است و شما باید دقیقاً سایت‌هایی را که به دنبال آن هستید بشناسید تا دقیقاً هدف خود را پیدا کنید.

منبع: nok6a.net

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیدا کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر هوایی ثبت شده توسط خلبان هنگ گلایدر هلال احمر از لحظه یافتن یسنا را ببینید.

کد خبر 849219 منبع: فارس برچسب‌ها استان مازندران خبر مهم هلال احمر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • تصاویری متفاوت از فیلمبرداری و مانور پهپاد تهاجمی روی سطح آب | جست و جو ، یافتن هدف و حمله را ببینید
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد
  • یافتن عدد متفاوت در کمتر از 10 ثانیه (سرگرمی تصویری)
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو