Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:00:45 GMT

تعمیرات اساسی ۲۳ مدرسه کیش در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۹۴۶۳

تعمیرات اساسی ۲۳ مدرسه کیش در حال انجام است

یاسر شاه پیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این جزیره ۲۴ مدرسه دولتی فعال است اظهار داشت: تعمیر و تجهیر ۲۳ مورد از این مدارس از نیمه دوم تیرماه با همکاری خیران، معاونت های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی سازمان منطقه آزاد و شرکت عمران آب و خدمات آغاز شده است.

وی اضافه کرد: تا کنون ۳۵ درصد از اهداف طرح تعمیر و نوسازی این مدارس انجام شده است و در تلاش هستیم این طرح در تمام مدارس جزیره تا ۱۵ شهرویر ماه به اتمام برسد تا بتوانیم در مهر امسال کیفیت و ایمنی مدارس را برای سال تحصیلی آینده ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه پیری یادآور شد: طرح تعمیر و تجهیزات مدارس دولتی این جزیره بر حسب نیازهای اعلام شده مدیران مدارس در بخش تعمیر و نوسازی سیستم های سرمایشی، اقدامات عمرانی جزئی، رنگ آمیزی، خرید تجهیزات اموزشی و فنی انجام می شود.

وی با بیان اینکه یک مدرسه نیز به علت مشکلات فنی غیر قابل استفاده است افزود: مقرر است با همکاری آموزش و پرورش کیش این مدرسه در راستای ارتقای ایمنی دانش آموزان به ساختمان استاندارد دیگری منتقل شود.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است؛ در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

برچسب‌ها کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • لزوم مقاوم‌سازی ۱۰۰۰ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد