Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ساری گفت: برای حل مشکلات موجود و اجرای برنامه‌هایمان نیازمند کمک و حمایت‌های دلسوزانه مدیریت ارشد استان هستیم و انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی به کمک شهرداری ساری بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در دیدار با شهردار ساری با بیان اینکه توسعه و پیشرفت مرکز استان باید محور فعالیت مدیریت شهری قرار بگیرد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهرداری ساری برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باید برنامه کلان راهبردی داشته باشد و برای حل مشکلات شهر و شهروندان چاره‌اندیشی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای پیشرفت و توسعه ساری از شهرداری حمایت لازم را صورت خواهیم داد و انتظار داریم مدیران شهرداری اقدامات شایسته در شان مردم مرکز استان انجام دهند تا شاهد توسعه متوازن و عادلانه مناطق مختلف شهری باشیم.

در ادامه این دیدار جواد طالبی، شهردار ساری با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات پیش رو به دنبال اجرای پروژه های مهم و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرمان هستیم، تصریح کرد: برای حل مشکلات موجود و اجرای برنامه هایمان نیازمند کمک و حمایت های دلسوزانه مدیریت ارشد استان هستیم و انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی به کمک شهرداری ساری بیایند.

وی تصریح کرد: به‌روز کردن بیمه تامین اجتماعی کارکنان شهرداری و پرداخت بدهی به پیمانکاران که در یک سال اخیر به صورت عادلانه پرداخت شد، از جمله اقداماتی بود که در راستای ایجاد نظم و انضباط مالی در شهرداری ساری انجام شد.

کد خبر 592758

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرداری شهرداري ساري ساری پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداری ها شهردار ساری جواد طالبی شهردار ساری معضلات شهري مشکلات شهري برنامه راهبردی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ساری مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان