Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس همدان « محمود نقوی» در آیین معارفه مدیر کل نوسازی،تجهیز و توسعه مدارس استان همدان افزود: طرح های نیمه تمام عمرانی آموزش و پرورش استان دغدغه و مشکل دیگر این اداره کل است که در شهرستان های همدان، ملایر، تویسرکان و اسدآباد با قدمت بالای ۱۰ سال همچنان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان همدان وظیفه تربیت ۳۲ هزار دانش آموز را در استان به عهده دارد خاطرنشان کرد: اداره کل نوسازی مدارس تاکنون کارهای بزرگی انجام داده اما باید تدابیری برای پروژه های نیمه تمام اندیشید.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کشور نیز با بیان اینکه شرایط پروژه های استان متاثر از مسائل مالی است گفت: تنگناهای کشور در سال های اخیر می طلبد که همه کارآفرینانه و خلاقانه کشور را اداره کنیم.

«حمیدرضا تقی پور» تاکید کرد: طولانی شدن پروژه های عمرانی یک نقصان و ضرر است و باید با ایجاد منابع مالی متنوع تخصیص ها از طولانی شدن طرحها جلوگیری کرد.

 وی با اشاره به اینکه عوارض سه درصدی شهرداری ها منبع درآمدی دیگری است که باید آموزش و پرورش از آن بهره ببرد افزود: این عوارض برای تامین و تکمیل فضاهای آموزش و پرورش است و در بحث انبوه سازان دولتی و خصوصی نیز به ازای هر ۲۰۰ واحد باید یک مدرسه ساخته شود.

تقی پور از مدیران استان همدان خواست با انجام قانون املاک‌مازاد باعث فعال شدن تنوع حوزه منابع شوند.

مدیرکل سابق اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان همدان نیز گفت: اعتبارات این سازمان با افزایش ۴.۵ برابری از ۸۹ میلیارد تومان به ۲۵۳ میلیارد تومان رسیده است.

«حسین مرادی» با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ طرح در قالب ۱۸۸ پروژه ۴۰۰ کلاسه در حال احداث است اظهار داشت: تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که برای تکمیل این طرحها ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: در استان همدان ۷۸ پروژه خیرساز، ۹۰۰ خیر مدرسه ساز و ۹ هزار نفر مدرسه یار داریم.

مدیرکل سابق اداره کل نوسازی،تجهیز و توسعه مدارس استان همدان با اشاره به اینکه ۸۵۰ میلیارد تومان با سفر رئیس جمهور به همدان تخصیص یافت یادآور شد: این پروژه ها مربوط به احداث و تجهیز نوسازی مدارس استان همدان است.

مرادی با بیان اینکه در طرح ها و پویش های مختلف مدرسه سازی پنج پروژه مدرسه سازی از مرداد ۹۹ شروع شده است تصریح کرد: طی چند سال گذشته سرانه فضای آموزشی استان به ۶.۴ مترمربع رسیده است که طبق سند تحول باید به ۸.۴ مترمربع برسد.

در حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، «حمید شیرازیانی» به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی ،تجهیز و توسعه مدارس استان همدان منصوب و از خدمات «حسین مرادی» قدردانی شد.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مراسم معارفه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مراسم معارفه مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مراسم معارفه تجهیز و توسعه مدارس استان همدان آموزش و پرورش اداره کل نوسازی میلیارد تومان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر

در نشستی با حضور معاونان توسعه مدیریت و عمرانی استاندار کرمان در خصوص مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر کرمان تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان و نمایندگان شرکت‌های معدنی در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار شد.

به گفته علی بیگ‌زاده این همکاری و مساعدت در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و نظر به تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با بنگاه‌های معدنی صورت می‌گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، می‌توانیم به آینده توسعه‌یافته خودمان امیدوار باشیم.

بیگ‌زاده بیان کرد: شهر کرمان، پیشانی استان و محل حضور جمع کثیری از زائران و محبان سردار دل‌ها از جمله دانش‌آموزان است و در چند سال گذشته شاهد اردو‌های دانش‌آموزی از اقصی نقاط کشور هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام و تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است و به ارتقای آینده کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب