Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:32:45 GMT

شهرداری ساری برنامه کلان و راهبردی داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۲۳۰۵

شهرداری ساری برنامه کلان و راهبردی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمود حسینی پور در دیدار جواد طالبی، شهردار ساری با عنوان اینکه توسعه و پیشرفت مرکز استان می‌بایست محور فعالیت مدیریت شهری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهرداری ساری برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باید برنامه کلان راهبردی داشته باشد و برای حل مشکلات شهر و شهروندان چاره اندیشی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران، افزود: در راستای پیشرفت و توسعه ساری از شهرداری حمایت لازم را صورت خواهیم داد و انتظار داریم مدیران شهرداری اقدامات شایسته در شأن مردم مرکز استان انجام دهند تا شاهد توسعه متوازن و عادلانه مناطق مختلف شهری باشیم.

در ادامه این دیدار شهردار ساری با عنوان اینکه علیرغم همه مشکلات پیش رو به دنبال اجرای پروژه‌های مهم و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرمان هستیم، تصریح کرد: برای حل مشکلات موجود و اجرای برنامه‌های ما نیازمند کمک و حمایت‌های دلسوزانه مدیریت ارشد استان هستیم و انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی به کمک شهرداری ساری بیایند.

شهردار ساری اظهار کرد: بروز کردن بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شهرداری و پرداخت بدهی به پیمانکاران که در یک سال اخیر به صورت عادلانه پرداخت شد از جمله اقداماتی بود که در راستای ایجاد نظم و انضباط مالی در شهرداری ساری صورت گرفت.

کد خبر 5553001

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ساری محمود حسینی پور استانداری مازندران سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری همدان سی امین سفر استانی دولت شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان، پیش‌برد فعالیت‌های شهرداری در راستای توسعه کالبدی اکوسیستم کارآفرینی شهر است، این موضوع در طرح شورای اسلامی شهر با عنوان تقویت تولید و خدمات دانش‌بنیان در مدیریتی شهری تصویب شد و شهرداری موظف است از فضاهایی که در اختیار دارد به شکلی استفاده کند تا توسعه اکوسیستم کارآفرینی شهر اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته همکاران ما در حوزه مدیریت پژوهش فضاهایی را شناسایی کردند تا بتوانیم شاهد این توسعه باشیم، افزود: در یکی از بخش‌ها با کمک سازمان فرهنگی شهرداری، تعدادی فرهنگ‌سرا به این کار اختصاص پیدا می‌کند، سال گذشته در منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان فعالیت را آغاز کردیم، مقدمات انجام شده و مرکزی تحت عنوان «مرکز نوآوری اصفهان پیش‌رو» در ضلع شمالی این دانشگاه خواهیم داشت.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم سال جاری با همکاری شرکت متروی اصفهان، یکی از ایستگاه‌های خط یک مترو را به مرکز نوآوری اختصاص دهیم، موافقت اولیه دریافت شده و مشغول دریافت مجوز هستیم.

نصوحی با بیان اینکه کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود، گفت: اولویت در این فضاها با موضوعات مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم شرکت‌هایی در این فضاها جذب شوند و حضور داشته باشند که کسب و کاری که قصد توسعه آن را دارند، متناسب با نیازهای مجموعه مدیریت شهری باشد.

کد خبر 747464

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است