Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:46:15 GMT

گلباران قبور مطهر شهدا توسط خبرنگاران و عکاسان شیراز

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۲۳۲۵

گلباران قبور مطهر شهدا توسط خبرنگاران و عکاسان شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار صبح دوشنبه با همراهی با خبرنگاران در گلباران قبور شهدا و پاسداشت ایام خبرنگار بیان کرد: رسالت خبرنگار یک رسالت خطیر و عظیم است.

سرهنگ امیر جاهدی با بیان اینکه اگر نقش پیام آور دشت کربلا را از این عرصه حذف کنیم شاید اثر و نامی از قیامی عاشورا نمی‌ماند، گفت: امروز اگر رسالت عظیمی که به دوش همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران متعهد را نتوانیم انجام دهیم در جنگ ابر رسانه‌ها که بنگاه‌های خبرپراکنی بزرگی در اختیار دارند، نقش ما گم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: به همت متعالی خبرنگاران متعهد، حقیقت در عالم گم نشده و نور و حقیقت آن رسالتی بود که حضرت سیدالشهدا (ع) انجام داد و امروز هم در حال پراکنده شدن است و دل مشتاقان دنیا به سمت این نور هدایت می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار ابراز امیدواری کرد که این مسیر با تاسی از شهدای خبرنگار به قوت ادامه یابد. جاهدی با بیان اینکه امید است بتوانیم رسالت دینی و انقلابی خود را به خوبی انجام دهیم، مجدداً ابراز امیدواری کرد بتوانیم پرچمی که شهدا بر افراشته‌اند را برافراشته نگهداریم.

هادی رضایی، مسئول بسیج رسانه فارس نیز بیان کرد: امروز در کنار قبور شهدا جمع شده‌ایم تا عهد و پیمان دوباره‌ای با آرمان‌های اسلام و انقلاب و شهدا ببندیم.

او گفت: هفته خبرنگار را با حضور در کنار قبور شهدای خبرنگار آغاز می‌کنیم، چرا که روح بلند این شهدا در کنار مجاهدان و مردم ایران بوده و هست.

کد خبر 5553003

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار بسیج رسانه فارس گلزار شهدا سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان مراسم عزاداری سی امین سفر استانی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد