Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بارندگی‌های اخیر که از روز چهارشنبه در استان یزد آغاز شده و بروز سیلاب، آب‌گرفتگی معابر شهری و مناطق روستایی، طغیان رودخانه‌های فصلی و بروز خسارت به ساختمان‌ها در مناطق شهری و روستایی استان، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با در اختیار قرار دادن تمامی ماشین آلات و تجهیزات امدادی مجتمع‌های معدنی و صنعتی خود به یاری هموطنان و ستاد بحران استان یزد شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های امداد و پشتیبانی و ایمنی مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو پس از هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بازندگی و وقوع سیلاب، با آماده‌باش کامل عوامل و تجهیزات امدادرسانی، پس از درخواست‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان های اردکان و بهاباد و استان به محل‌های حادثه اعزام شدند.

این ماشین‌آلات شامل لودر، گریدر، بیل مکانیکی، بولدوزر، کمرشکن، کمپرسی، پمپ لجن‌کش و خودرو های عملیاتی است.

همچنین غذای گرم و اقلام خوراکی و آشامیدنی برای بخشی از مناطق آسیب‌ دیده ارسال و توزیع شد.

مهندس طاهرزاده، مدیرعامل چادرملو نیز ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و تسلیت به خانواده جانباختگان ناشی از سیل اخیر اعلام کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو وظیفه میداند همچون گذشته با تمام توان و امکانات خود در خدمت آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه باشد.

کد خبر 5553000

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مجتمع معدنی چادرملو سیل سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان مراسم عزاداری سی امین سفر استانی دولت معدنی و صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان