Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: به علت وزش باد شدید با سرعت ۳۵ نات در فرودگاه زابل پرواز شرکت ماهان صبح امروز برای دقایقی مسیر تهران- زابل را به زاهدان تغییر مسیر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززاهدان، به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، علی جزینی‌زاده اظهار داشت: به علت وزش باد شدید شمالی با سرعت 25 تا 35 نات در فرودگاه زابل پرواز شرکت ماهان به شماره 1085 از نوع RR85 برای دقایقی مسیر تهران به زابل را به زاهدان تغییر مسیر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال تجهیزات مهندسی قرارگاه قدس سپاه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستانآخرین وضعیت بارش‌ها در سیستان و بلوچستان| خسارت 19 میلیارد تومانی به شبکه توزیع برق / 7000 سیل‌زده امدادرسانی شدندآخرین وضعیت بارش‌ها در سیستان و بلوچستان| رکورد 60ساله بارندگی در زابل شکسته شد/ سد "سارادان" ایرانشهر سرریز شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پرواز تهران به زابل ساعت 7:55 در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به زمین نشست. پرواز تهران- زابل پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان و بهبود شرایط جوی عازم زابل شد و ساعت 10:30 دقیقه در فرودگاه زابل نشست.

انتهای پیام/392/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد