Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:55:32 GMT

اهمیت توجه به رفاه شهروندان در مدیریت شهری شیراز

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۹۱۳

اهمیت توجه به رفاه شهروندان در مدیریت شهری شیراز

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نگاه به بازارچه‌های خدماتی باید اصلاح شود و تغییرات به نفع شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی، امروز _دوشنبه دهم مردادماه_ در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز، اظهار کرد: فرایند اجرایی بازارچه‌های خدماتی باید به نفع شهروندان تغییر کند و در تعریف سایت‌های ساماندهی تغییر کاربری‌ها نیز باید بر اساس نیاز شهر تعریف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نگاه سازمان ساماندهی مشاغل شهری به بازارچه‌های خدماتی باید اصلاح و تغییرات به نفع شهروندان انجام شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به کمیسیون بند ۲۰، گفت: باید در کوتاه‌ترین زمان برنامه فعال‌سازی کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در مناطق اجرایی شود.

وی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌های هر منطقه باید در همان منطقه مربوطه انجام شود و باید سازمان ساماندهی مشاغل شهری نقش سیاست‌گذاری و نظارتی خود را ایفا کند.

کد خبر 592864

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری شیراز شورای شهر شیراز رضایت شهروندان بازارچه مشارکت شهروندان رعايت حقوق شهروندان خدمات شهروندان شوراي اسلامي شهر شيراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تقسیم سود بالا در مجامع همواره مورد توجه سهامداران قرار داشته است و حائز اهمیت بوده است، بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب به زمان واریز سود چند نماد پرداخته ایم که آذرماه پایان سال مالی آن‌ها بوده است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1r

دیگر خبرها

  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • شهر و حیات مدنی
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند