Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@22:53:11 GMT

عواقب جبران ناپذیر خوابیدن زیر باد کولر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۴۲۳۳

عواقب جبران ناپذیر خوابیدن زیر باد کولر

واکنش‌های آلرژیک را تحریک می‌کند هوای خشک گرفتگی بینی و گلو سفتی و التهاب عضلات

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛برخی ممکن است که اجازه دهند تا این پنکه یا کولر تمام شب کار کند و خود را از این طریق خنک نگهدارند؛ اما آیا این کار برای سلامت فرد مضر است؟

کریستن لپ یک کارشناس مسئله خواب، استدلال می‌کند که اگرچه طرفداران این روش ممکن است راحتی بیشتری در طول خواب داشته باشند، اما ممکن است با جنبه‌های منفی نیز همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش‌های آلرژیک را تحریک می‌کند

Lapp می‌گوید: «پنکه یا کولر شما به طور بالقوه می‌تواند رگباری از گرد و غبار و ذرات گرده را از سراسر اتاق شما پخش کند.» بنابراین اگر آسم یا آلرژی دارید، گرد و غبار در اطراف اتاق شما می‌تواند علائم را بدتر یا تحریک کند.

تکنیک جلوگیری از پیر شدن پوست با باد کولر

 

۵ توصیه کاربردی برای محافظت از پوست در برابر باد کولر

کولر‌هایی که سارق جسم و جیبمان هستند

هوای خشک

وی افزود: "اگر با دهان باز بخوابید، دمیدن مداوم هوا می‌تواند باعث خشکی آزاردهنده دهان شود. برخی افراد تمایل دارند با چشمان نیمه باز بخوابند. در حالی که این معمولا عوارض جانبی کمی دارد، خشکی بیش از حد می‌تواند باعث سوزش چشم شود. مخصوصا برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند.

گرفتگی بینی و گلو

هوای خشک که در اطراف اتاق رانده می‌شود همچنین باعث گرفتگی حلق و بین‌ی می‌شود. از آنجایی که فن‌ها بینی، دهان و گلو شما را خشک می‌کنند، بدن شما ممکن است بیش از حد به جبران این خشکی بپردازد و مخاط اضافی برای روان کردن بدن شما تولید کند. با این حال، تولید بیش از حد مخاط مجرای بینی را مسدود می‌کند و منجر به سینوزیت می‌شود که باعث ایجاد علائمی مانند سردرد سینوسی، گرفتگی بینی و خروپف می‌شود.

سفتی و التهاب عضلات

این به دلیل تأثیر هوای سرد است: هوای خنکی که از یک پنکه مستقیماً روی بدن شما متمرکز می‌شود، می‌تواند باعث شود که با عضلات سفت و دردناک از خواب بیدار شوید.

به خصوص اگر پنکه را نزدیک صورت خود قرار دهید؛ گردن شما ممکن است سفت شود و درد کند. این به این دلیل است که هوای سرد به طور ناخواسته باعث گرفتگی عضلات می‌شود، به این معنی که عضلات شما منقبض هستند.

در نتیجه، اگرچه استفاده از پنکه ممکن است احساس تعریق در شب‌های طولانی و گرم را از بین ببرد، اما می‌تواند باعث ناراحتی بیشتر از تسکین آن شود.

راه‌های دیگر برای شاداب ماندن در تمام شب، عبارتند از:

• از ملافه سرد استفاده کنید.

• لباس مناسب بپوشید.

• پرده‌های رنگ روشن را آزمایش کنید.

• قبل از خواب حمام آب گرم بگیرید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر کولر گرمازدگی اخبار مرتبط ۱۰ نوشیدنی معجزه گر در درمان فوری گرمازدگی ۱۴۰۱/۵/۱۰ درمان فوری آفتاب سوختگی در خانه + توصیه طب سنتی برای آفتاب سوختگی ۱۴۰۱/۵/۴ راهنمای کامل خرید کولر آبی خوب و با کیفیت بازار ۱۴۰۱/۵/۳ چگونه از گرمازدگی سالمندان جلوگیری کنیم؟ ۱۴۰۱/۵/۱ سکته گرمایی علائمی خاص دارد؟ ۱۴۰۱/۴/۳۰ توصیه های طب سنتی و ابوعلی سینا برای تابستان ۱۴۰۱/۴/۲۹ آخرین ویدیو ها غافلگیری چند جوان در حین شنا از سیل شدید! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۳:۱۰ گردشی در نگین گردشگری هند؛ تاج محل ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۲:۵۰ آسمان‌خراش ۵۳ طبقه ای استانبول ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۱:۴۰ خبیث ترین چهره واقعه کربلا چگونه کشته شد+ فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۱:۰۹ مبارزه کامل هالک ایرانی با گوریل قزاقستانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۰:۳۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۵:۰۹ اختلال گسترده در شبکه اینترنت ثابت و سیار ۱۵:۰۸ عواقب جبران ناپذیر خوابیدن زیر باد کولر ۱۵:۰۶ چین: پلوسی به تایوان سفر کند، ارتش قاطعانه اقدام خواهد کرد ۱۵:۰۰ یک پاسخ آنلاین برای بحران ِ صدها مجله ۱۴:۵۸ آغاز صادرات دام از هفته آینده/ تناقض آشکار مصوبه وزارت جهادکشاورزی و بودجه ۱۴۰۱ ۱۴:۳۹ دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان بعد از موعد قانونی باید پاسخگو باشد ۱۴:۳۵ آخرین آمار کرونا در ایران / تعداد فوتی های امروز چند نفر است؟ (۱۴۰۱/۵/۱۰) ۱۴:۳۴ چند نفر وام اجاره گرفته اند؟ ۱۴:۲۴ شاخص کل؛ نه پای صعود و نه تاب سقوط / ارزش معاملات خرد دوباره به کم تر از دو هزار میلیارد تومان رسید ۱۴:۲۱ ذوالنور: اصلی ترین دلیل کندی مذاکرات، بحران اوکراین بود ۱۴:۱۹ رابطه بلاک چین و ارز دیجیتال چیست؟ ۱۴:۱۵ بیماری مرموزی که با لکه های سفید پوست خود را نشان می دهد! ۱۴:۱۰ ترور بیولوژیک امام خمینی دروغ است ۱۳:۵۹ پیش فروش غیرقانونی لوازم خانگی توسط یک برند معروف ۱۳:۳۳ ۱۰ نوشیدنی معجزه گر در درمان فوری گرمازدگی ۱۳:۲۱ قیمت سکه امروز دهم مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۰۱ مرخصی زایمان چند ماه است؟ ۱۲:۵۵ اذان ظهر به افق تهران دوشنبه دهم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۰ گردشی در نگین گردشگری هند؛ تاج محل ۱۲:۴۵ در انبارها و مراکز پردازش دیجی‌کالا چه می گذرد؟ ۱۲:۴۴ کشف دارویی برای درمان دیابت؟ ۱۲:۳۴ نگرانی برخی ارگان ها از کاهش اختیارات با اجرای قانون تسهیل مجوزها ۱۲:۲۵ قیمت طلا امروز دهم مرداد در بازار (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار) ۱۲:۲۲ خاموشی های ناشی از سیل رفع شد ۱۲:۱۹ تاثیر شگفت انگیز کدو سبز در جوانسازی پوست! ۱۲:۱۷ سعیدی: دولت بنا دارد زاهدی وفا را برای وزارت کار به مجلس معرفی کند ۱۲:۱۵ نتایج کنکور دکتری تخصصی اعلام شد ۱۲:۱۲ تکذیب انتصاب داماد وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۲:۱۱ چگونه به کرونا مبتلا نشویم؟ ۱۱:۴۷ برنامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد + عکس ۱۱:۴۵ قیمت پوند امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۴۲ پیامک های تسلیت ویژه ماه محرم ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰ آسمان‌خراش ۵۳ طبقه ای استانبول ۱۱:۳۴ قیمت درهم امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ چگونه پست های پیشنهادی اینستاگرام را مخفی کنیم؟ + عکس ۱۱:۲۷ قیمت لیر امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷ کنعانی: احتمالا در آینده نزدیک شاهد دور جدیدی از مذاکرات خواهیم بود ۱۱:۱۷ بهترین هدیه برای گیمرها و موبایل گیمرها چیست ؟ ۱۱:۱۴ ضعف مچ دست خبر از بیماری هایی می دهد که فکرش را هم نمی کنید ۱۱:۱۱ بالارفتن موش از سرم بیمار در بیمارستان! + فیلم ۱۱:۱۰ آشنایی با اعمال مخصوص شب سوم محرم الحرام ۱۱:۰۹ خبیث ترین چهره واقعه کربلا چگونه کشته شد+ فیلم ۱۱:۰۶ برنج خارجی ۲۰ درصد ارزان‌تر می شود ۱۱:۰۵ قیمت یورو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱ قیمت دلار امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۵۹ نرخ رسمی ۱۳ ارز کاهش یافت ۱۰:۵۹ استاندار تهران: وسط معرکه سیل، مدیران استان را احضار می کنید و دنبال مقصر می گردید؟ ۱۰:۵۶ نامه ائمه جمعه به رهبری ۱۰:۴۸ ایران چهارمین مصرف کننده بزرگ گاز در جهان است ۱۰:۴۷ تست بینایی؛ شما هم جز ۷ درصدی هستید که گرگ را می بینید؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کولر گرمازدگی امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ تواند باعث ارز دیجیتال ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۰ باد کولر ۱۴۰۱ ۱۱ ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت

گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقامات آمریکایی و صهیونیستی پس از ناتوانی در دستیابی به اهداف خود در جنگ غزه و حتی شکست در تحمیل خواسته های وقیحانه خود به حماس در مذاکرات غیر مستقیم آتش بس، اینک با شوک سخت وبی سابقه دیگری مواجه شده اند که در دانشگاههای آمریکا، از تگزاس تا کالیفرنیا تبلور پیدا کرده است. در ماههای ابتدایی جنگ غزه، دانشگاه هاروارد نظرسنجی هشدار دهنده ای را (خطاب به مقامات غربی) منتشر کرد.

در این نظرسنجی تاکید شده بود که درصد بالایی از جوانان بین ۱۸ تا ۲۴ سال آمریکایی معتقدند راه‌حل نهایی خاتمه دادن به درگیری رژیم اشغالگر قدس و فلسطین این است که اسرائیل پایان یابد و اراضی فلسطینی اشغال شده به حماس داده شود تا یک کشور واحد فلسطینی در آن تاسیس کند. این نظرسنجی، به صورت گسترده مورد انتقاد لابی های صهیونیستی در آمریکا قرار گرفت و حتی دانشگاه هاروارد نیز در سیاستگذاری های خود در قبال جنگ غزه، آن را نادیده گرفت و به تقابل مطلق با دانشجویانی روی آورد که تنها مطالبه آنها، پایان دادن به نسل کشی فلسطینیان بود.

هم اکنون اعتراضات دانشجویی در سرتاسر آمریکا شکل گرفته و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک به دانشگاههای اروپایی نیز تسری پیدا کند. طی ماههای اخیر، هر گونه اعتراضی علیه جنگ غزه به مثابه یهودستیزی تلقی شده و بسیاری از دانشجویان و حتی اساتید و روسای دانشگاهها، بابت انتقاد از جنایات رژیم اشغالگرقدس اخراج ، تهدید یا دستگیر شده اند.

مقامات آمریکایی تصور می کردند این برخوردهای سلبی قادر به کنترل فضای ظاهری دانشگاههای ، به سود اهداف شوم و وقیحانه مشترک واشنگتن و تل آویودر جنگ غزه خواهد شد اما خیزش صورت گرفته در دانشگاه کلمبیا، انبار باروت را در سرتاسر آمریکا شعله ور ساخت.

هم اکنون شاهد گسترش دامنه و عمق اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاههای آمریکا هستیم. در زمان جنگ 33 روزه سال 2006 میلادی میان رژیم صهیونیستی و لبنان یا چهار جنگی که در بین سالها 2008 تا 2022 علیه فلسطینیان صورت گرفت، خیزشهای دانشجویی محدودی در آمریکا وجود داشت زیرا روایتگری غرب از ماهیت صهیونیسم و مناقشه اسرائیل-فلسطین، تبدیل به یک ذهنیت بازدارنده و ساکن در میان جوانان آمریکایی شده بود.

با این حال وقوع جنگ غزه، جوانان آمریکایی را بیدار کرد و امروز، تبلور این بیداری را در دانشگاههای این کشور مشاهده می کنیم.

بدون شک مقاومت مقامات آمریکایی در برابر این حقیقت مطلق، منجر به تسریع روند تباهی و سقوط آنها خواهد شد.

توحش پلیس فدرال و هم افزایی سران دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در مواجهه با جنبش اصیل دانشجویی شکل گرفته، منجر به توقف آن نخواهد شد و چنانچه پیش بینی می شود، روز به روز خیزشهای گسترده تری در نقاط گوناگون آمریکا در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس و کاخ سفید در غزه صورت می گیرد.

گذار از صهیونیسم و پایان دادن به موجودیت و اشغالگری اسرائیل، مطالبه ای گویاست که اکنون به مثابه هدفی مقدس، در فضای دانشجویی آمریکا گرفته و گفتمان منبعث از نظام سلطه محور لیبرال دموکراسی غربی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ | چه کسانی نباید با جوراب بخوابند؟
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • عادت عجیب زرافه‌ها در خوابیدن؛ زرافه چطور می‌خوابد؟
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است