Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای عمرون گفت: متخلفین این پرونده‌ها در مجموع به پرداخت بیش از ۱۱۰ میلیار ریال به‌عنوان مجازات در حق دولت محکوم شدند.

وی افزود: تعداد ۶۷۹ فقره پرونده در تیرماه امسال از سوی دستگاه‌های نظارتی شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، نیروی انتظامی و مراکز بهداشتی دریافت و به شعب رسیدگی‌کننده ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

محکومیت ۱.۲ میلیاردی قاچاق ماینر

عمرون اضافه کرد: شعب رسیدگی‌کننده با رعایت ضوابط قانونی و در کوتاه‌ترین زمان تعداد ۶۶۷ فقره از ۶۷۹ پرونده را مورد رسیدگی قرار دادند و متخلفین در این پرونده‌ها را در مجموع به پرداخت بیش از ۱۱۰میلیارد ریال به‌عنوان جزای نقدی در حق دولت محکوم کردند.

وی ادامه داد: این پرونده‌ها مربوط به احتکار و تخلفات صنفی در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا و ارز است و احکام سایر پرونده‌های دریافتی از دستگاه‌های نظارتی در تیر امسال نیز بزودی صادر خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: ۸۳ فقره پرونده از تخلفات حوزه کالا و خدمات مربوطه به نانوایان بود، که تخلفاتی از جمله تعطیلی خودسرانه، گرانفروشی، کم فروشی و نبود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشتند.

وی تصریح کرد: نانوایان متخلف به پرداخت بیش از ۹۱۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و همچنین برای ۲۰ نانوایی در سطح استان دستور پلمپ همراه با نصب بنر برای معرفی به عنوان متخلف صنفی صادر شد.

 عمرون اضافه کرد: تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری مصمم است با متصدیان نانوایی‌هایی که مرتکب به تخلفاتی مانند تعطیلی خودسرانه، گرانفروشی، کم فروشی و نبود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌شوند و موجب نارضایتی شهروندان را فراهم می‌کنند به شدت برخورد قاطع کند.

وی افزود: سازمان تعزیزات حکومتی بازوی قضایی دولت محسوب می‌شود و آماده دریافت و رسیدگی سریع و دقیق به گزارشات مردمی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، درج نکردن قیمت و تخلفات دیگر واحد‌های صنفی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات اداره کل تعذیرات اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه های نظارتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچی باطری قلمی و تیغ اصلاح خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۲ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق تعدادی تیغ اصلاح و باطری قلمی و نیم قلمی خارجی ، به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک انباری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • تقلب در تعمیر کولر
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان