Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، چارچوب هماهنگی شیعیان عراق از هواداران خود که روز دوشنبه تظاهرات کردند، قدردانی نمود.

چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در عین حال از هواداران خود خواشت که برای دفاع از دولت و نظام و قانون اساسی آماده باشند.

در بیانیه چارچوب هماهنگی شیعیان آمده است: ما از مردم عراق که از دولت و نهادهای آن به دفاع برخاستند تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نمونه جذابی از اعتراضات مسالمت آمیز که طی آن آمادگی برای دفاع از دولت و مشروعیت آن و نهادهای دولتی و دفاع از حقوق شهروندان و منافع آنها اعلام گردید، به نمایش درآمد.

این بیانیه می افزاید: ما از شما به دلیل پایبندی به توصیه های کمیته برگزاری تشکر می کنیم و از شما می خواهیم که در صورت ضرورت برای دفاع از دولت و نظام و قانون اساسی آماده باشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: همانگونه که عراق از طریق شما به پیروزی رسید با هوشیاری و بصیرت و آمادگی دائمتان برای دفاع از آن، نظام دموکراتیک خود را نیز حفظ خواهد کرد.

کد خبر 5553631

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق بغداد هیئت هماهنگی شیعیان عراق عراق رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا روسیه فلسطین جنگ اوکراین لبنان اوکراین تایوان ایران افغانستان جو بایدن عربستان سعودی نانسی پلوسی چارچوب هماهنگی شیعیان برای دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد