Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روز گذشته از حدود ساعت ۱۳، اختلال در اینترنت و تماس تلفنی آغاز شد. پس از دقایقی، شرکت مخابرات اعلام کرد بروز این اختلال به دلیل آتش‌سوزی در حوضچه مخابرات منطقه ۸ تهران است. پس از آن اقدامات لازم برای رفع اختلالات آغاز شد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتور و ناظر اپراتورها، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از بعدازظهر دوشنبه ۱۰مردادماه و در پی آتش‌سوزی در یکی از حوضچه‌های فیبرنوری مخابرات استان تهران در اثر اتصال کابل‌های برق عبوری از کنار این حوضچه، ارتباطات بخش ثابت شرکت مخابرات ایران در برخی از نقاط کشور و همچنین ارتباطات شرکت ایرانسل در بخش‌هایی از استان تهران دچار اختلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران علت دقیق آتش سوزی از سوی این شرکت در حال بررسی است و از ساعات اولیه بروز مشکل و جهت کاهش آثار اختلال در ارتباطات، تا حد امکان مسیرهای ارتباطی جایگزین برقرار شده‌ و با تعویض تمامی کابل‌های آسیب دیده به تدریج مابقی این اختلالات برطرف خواهد شد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن عذرخواهی از مشترکین بابت مشکلات پیش آمده، به اطلاع می‌رساند از زمان ایجاد این مشکل، ضمن بازدید میدانی و گردآوری اطلاعات، اقدامات ضروری جهت آسیب‌شناسی موضوع و اعمال مقررات مربوطه در دستورکار قرار گرفته است و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز مشکلات مشابه را از اپراتورهای ارتباطی پیگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها اینترنت ایرانسل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت ایرانسل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اینترنت ایرانسل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرکت مخابرات ایران شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!

وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت خبر داد.

وزیر ارتباطات درباره ارتباطات تصویری از طریق شبکه LTE بدون نیاز به اینترنت گفت: ما در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تنظیم مقررات، شرایط، ضوابط و تعرفه‌های VOLTE را تصویب کردیم. اما به دلیل تحریم‌ها، این قابلیت روی گوشی‌های خارجی در بازار کشور فعال نشده بود.

اما گوشی‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، به این مجوز‌ها نیاز ندارند و می‌توانند این قابلیت را که روی شبکه فعال شده، به مردم ارایه کنند. تعرفه VOLTE در حد تعرفه صوت است. اما از آنجا که یک پهنای باند اختصاصی از طریق شبکه اپراتور بین دو طرف تخصیص داده می‌شود، کیفیت ارتباط تصویری بالا خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!