Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت،افتتاح پروژه ملی آزمایشگاه سازگاری الکترومغناطیس خودرو را گامی بزرگ در راستای نیل به خودکفایی انجام تست‌های آزمایشگاهی صنعت خودرو در کشور دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شاتا؛ سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، در مراسم افتتاح پروژه ملی آزمایشگاه سازی الکترومغناطیس خودرو به نقش مهم آزمایشگاه‌های مرجع استاندارد در کنترل سلامت جامعه و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی به منظور توسعه صادرات کشور اشاره نمود و خواستار تلاش هرچه بیشتر فعالان این بخش برای ارتقاء شاخص‌های استانداردی با حمایت‌های وزارت صمت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت به دو موضوع حائز اهمیت در تولید کشور اشاره نمود و خواستار تقسیم کار ملی در راستای نوسازی ماشین آلات خطوط تولیدی و راه اندازی آزمایشگاه‌های مرجع کشور که درحال حاضر خلاء حضور آن‌ها وجود دارد، گردید.
وی افزود: در حال حاضر آزمایشگاه‌های اتصال کوتاه در صنعت برق و مترو، آزمایشگاه‌های انرژی‌های تجدید پذیر، آزمایشگاه‌های گواهی ایمنی خودرو و آزمایشگاه‌های تست تجهیزات شبکه 5G در کشور فعالیت ندارند و لازم است در راستای تقسیم کار ملی و با حمایت از بخش خصوصی توسط سازمان ملی استاندارد ایران، وزارتخانه‌های صمت و ارتباطات و فناوری اطلاعات این کمبود‌ها در کشور مرتفع گردد.
در پایان این مراسم آزمایشگاه سازگاری الکترومغناطیس خودرو که با سرمایه گذاری 5/4 میلیون یورو و 300 میلیارد ریالی ایجاد گردیده و مانع خروج ارز از کشور می‌گردد با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، افتتاح گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم