Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آئین افتتاح مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور به میزبانی البرز که در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) محمدشهر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه حزن و اندوه و عزای آل الله گفت: امروز مفتخر هستیم که استان البرز میزبان مسابقات بزرگ قهرمانی تکواندوی بسیج کشور است؛ تمامی سپاه‌های استانی، تیم‌های تکواندوی بسیج خود را به این مسابقات اعزام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این مسابقات را حائز اهمیت و حساسیت بسیار خواند و با اشاره به اینکه افراد منتخب در این مسابقات، در قالب تیم ملی نیروهای مسلح، در مسابقات جهانی سیزم شرکت خواهند کرد، بیان کرد: البرز استان باظرفیت و قهرمان پروری است و هرچه بتوانیم قهرمانان بزرگ را به این استان بیاوریم، هم مایه افتخار ماست و هم ظرفیت‌های استان به مردم و ورزشکاران نشان داده می‌شود. بی شک، شرکت کنندگان در این مسابقه تلاش، پشتکار و جدیت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه استان البرز اذعان کرد: بسیجیان، چشم و چراغ این ملت هستند؛ جوانانی که مایه فخر و مباهات کشورند و ورزشکارانی که در میادین بزرگ جهانی می‌درخشند و پرچم این نظام و انقلاب را به اهتزاز در می‌آورند. یادی کنیم از شهید عباس آسمیه، شهید مدافع حرم البرزی و چهار تن از همرزمانش که در منطقه خانطومان سوریه شناسایی شدند و فضای کشور را عطرآگین کردند. شهدا الگوهای برتر و منحصر به فردی هستند که ورزشکاران با تمسک به آنها، در میادین بزرگ افتخارات بزرگی را خواهند آفرید.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه حضور پرشور ورزشکاران بسیجی در این مسابقات، نوید برگزاری مسابقات پرشور، گرم و نزدیکی را می‌دهد، اظهار کرد: برای ما که خادم بسیج در سپاه هستیم، بسیار مهم است که تیمی که قرار است در میادین بزرگ و جهانی افتخارآفرینی کند، از بسیجیان باشد. امید است همه شرکت کنندگان، خاطرات خوبی را در این مسابقات رقم بزنند و قدر این لحظات و دوران را بدانند که شاید یکی از بهترین برهه‌ها در زندگی آن هاست.

کد خبر 5553786

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه استان البرز تکواندو سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا بارش باران سیل کرمان کرمانشاه مدیریت بحران مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مشهد تکواندوی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور