Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون به خاطر قرارداد مارک ویلموتس ۳۲ میلیارد تومان به سازمان امور مالیاتی بدهکار است.

به گزارش ایران اکونومیست، آرش فرهادی، مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص موضوعات مطرح شده درباره هزینه های پرونده مارک ویلموتس گفت: مهم ترین اثر این قرارداد در صورت های مالی و ترازنامه فدراسیون فوتبال می باشد که باعث زیان ده شدن فدراسیون و بحرانی شدن شرایط مالی مجموعه فوتبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش فرهادی تصریح کرد: علاوه بر حکم صادره برای آقای ویلموتس، حکم دستیاران ایشان از سوی CAS و برگ تشخیص مالیات ۳۲ میلیارد تومانی نیز به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است و با وجود تلاش دکتر وثوق احمدی و تیم حقوقی همراه ایشان در کاهش میزان محکومیت که شایسته قدردانی است، پرداخت مبلغی حدود چهار میلیون یورو برای فدراسیونی که ساختمانش را هم از دست داده یک فاجعه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نکاتی که مقام عالی وزارت ورزش دکتر سجادی در خصوص زیان های ناشی از پرونده اعم از مالیات و ساختمان و مبلغ نقدی مطرح و از عبارت سونامی استفاده کردند به طور کامل مستند و درست است و علاوه بر این موارد، زیان های قابل توجه دیگری باقی مانده که آثار آن در آینده مشخص می شود.

فرهادی گفت: تلاش‌های مسئولان حقوقی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ادامه دارد و ما امیدوار به کمک دولت محترم هستیم تا زیان ها و خسارت‌های این فاجعه را برای فدراسیون کمتر کنیم. بدهی ۳۲ میلیارد تومانی مالیات قرارداد ویلموتس، جدای از مالیات پرداخت نشده قرارداد کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال است که هم اکنون به طور اقساطی به اداره دارایی پرداخت می شود.

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال متاسفانه با تبعات ناشی از این پرونده مواجه است اما جا دارد از همراهی و تلاش های دکتر سجادی و همکاران ایشان و معاونت حقوقی وزارت به ویژه در خصوص تعاملی که از طریق وزارت ورزش با وزارت اقتصاد جهت همکاری با فدراسیون در حل و فصل آثار ناشی از این پرونده ایجاد شد تشکر کنیم و امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و دولت محترم مشکلات حاصل از این قرارداد هرچه زودتر رفع شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مارک ویلموتس ، تیم ملی فوتبال ایران ، شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ۳۲ میلیارد وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد که توافقات در حال انجام است تا با وزارت ورزش برای حق پخش به نتیجه برسند و در شش ماه آینده این اتفاق رقم خواهد خورد و آئین نامه تقدیم دولت خواهد شد.

جبلی در ابتدای صحبت های خود گفت: تبریک صمیمانه می‌گویم به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس، آرزویی که پس از سالها اتفاق افتاد و می‌خواهم این مژده را به همه هواداران ورزش بدهم که در حال تدوین آئین‌نامه ای هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهیم کرد.

جبلی اعلام کرد که برای حق پخش مسابقات تلوزیونی در حال توافق با وزارت ورزش هستند و گفت: بر اساس برنامه هفتم حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که ما و وزارت ورزش آئین نامه ای را برای تعیین تکلیف حق پخش تقدیم دولت بکنیم و روی پیشنهاد مشترک ما توافق داریم با وزارت ورزش و فکر می‌کنم که این اتفاق رقم بخورد و تکلیف حق پخش مشخص شود.

جبلی همچنان ابراز امیدواری کرد که در سال جاری و مسابقات فصل آینده فوتبال ایران تمام مسابقات فوتبال در استان های مختلف با تجهیز شدن واحدهای سیار با کیفیت HD و کارگردانی بهتر به مرحله پخش برسد.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی