Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:01:57 GMT

ثبت بزرگ‌ترین رکود سالانه در اقتصاد آلمان!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۰۱۸

ثبت بزرگ‌ترین رکود سالانه در اقتصاد آلمان!

فروش خرده‌فروشی آلمان بزرگ‌ترین رکود سالانه از سال ۱۹۹۴ را به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا، داده‌ها نشان داد، خرده‌فروشان آلمانی نیمه اول سال ۲۰۲۲ را با شدیدترین افت فروش در سه دهه اخیر به پایان رساندند زیرا تورم، جنگ اوکراین و همه‌گیری ویروس کرونا همچنان مشکلات و آسیب‌هایی را ایجاد می‌کند.

اداره آمار فدرال گفت: خرده فروشی در ماه ژوئن در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد کاهش یافته که بزرگ‌ترین کاهش از سال ۱۹۹۴ است. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز کاهش ۸ درصدی را پیش‌بینی کرده بودند.

خرده فروشی نیز به طور غیرمنتظره‌ای در مقایسه با ماه قبل ۱.۶ درصد کاهش یافت و این در مقابل پیش‌بینی تحلیلگران مبنی بر افزایش ۰.۲ درصدی در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصاد آلمان ركود خرده فروشی تورم جنگ اوکراین همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد