Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-05@21:58:08 GMT

مهم‌ترین فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران تبیین شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۳۱۱

مهم‌ترین فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران تبیین شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جریان بازدید مشاوران وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده مهم‌ترین فعالیت این شرکت را تبیین کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز یکشنبه، نهم مردادماه در جریان بازدید زینب قیصری مشاور امور بانوان وزیر نفت و خدیجه گودرزی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده اظهار کرد: نقش و مأموریت شرکت پایانه‌های نفتی کمک به تداوم تولید نفت، گاز و استمرار جریان صادرات نفت کشور است که خروجی مأموریت عملیاتی شرکت تأمین ارز و به نوعی ورودی اقتصادی سایر فعالیت‌های کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تداوم صادرات نفت خام و میعانات گازی در شرایط پیچیده عملیاتی، مدیریت ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام، میعانات و فرآورده‌های مورد نظر با هدف پشتیبانی از تولید پایدار گاز کشور و انجام خدمات متعدد پهلودهی و جداسازی نفتکش‌ها به‌عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی نام برد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به اهمیت نقش بانوان در جامعه و شرکت اشاره کرد و افزود: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، به‌طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته‌اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی و کار هم بدرخشند.

نقش بانوان در صنعت نفت بی‌بدیل است

مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده در این نشست اظهار کرد: در صنعت نفت بانوان توانمندی داریم که دارای تحصیلات تکمیلی هستند و در کنار آقایان سابقه و تجارب ارزنده‌ای کسب کرده‌اند و این بی‌بدیل است.

وی افزود: برنامه داریم که مطالبات بانوان را پیگیری کنیم و جزو اصلی‌ترین وظایف ما است قانون حمایت از خانواده و طرح جمعیت جوانی جمعیت را در کارگروه‌هایی که تشکیل داده‌ایم پیگیری کنیم، همچنین چگونگی استفاده جامع و کامل از جامعه متخصص بانوان در صنعت نفت را نیز در برنامه داریم.

مشاور وزیر در امور زنان و خانواده در مورد هدف بازدید از جزیره خارک نیز گفت: جزیره خارک به‌دلیل موقعیت و فاصله‌ای که از مرکز دارد قطعاً مشکلاتی خواهد داشت و هدف از بازدید شناسایی مشکلات از نزدیک است و تمرکز خوبی بر رفع مشکلات بانوان در جزیره خواهیم داشت.

قیصری تأکید کرد: در حوزه بانوان زیرساخت‌های خوبی در وزارت نفت است و اگر به‌موقع و بهینه در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.

 در این نشست تعدادی از بانوان دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و پیرامون بررسی و رسیدگی به موضوعات مطروحه بحث و تبادل‌نظر شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت پایانه های نفتی ایران شرکت پایانه های نفتی ایران مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

او همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده پارسال از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، گفت: ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده که ۲۳ درصد آنها ازپرونده‌های طلاق بوده است.

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد