Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@12:54:45 GMT

به هیچ عنوان ارز دارو حذف نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۴۴۵

به هیچ عنوان ارز دارو حذف نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس پس از پاسخ بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت به سوالات نمایندگان، گفت: بحث مربوط به دارو بسیار مهم و اساسی است؛ یک غلط مصطلح درباره یارانه دارو وجود دارد که همه جا می گویند حذف ارز ترجیحی؛ این غلط‌ترین حرف ممکن است. وی افزود: مردم عزیز ما بدانند که در حوزه یارانه دارو و کالاهای اساسی، به هیچ عنوان ظرفیت ارزی حذف نمی شود و فقط به طور مستقیم به خود افراد داده می شود؛ لذا الان یارانه دارو از طریق شرکت های بیمه‌گذار، در اختیار بیمار قرار می گیرد و این در مورد بیمارستان ها نیز صدق می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب را عرض کردم تا آرامش در جامعه باشد که به هیچ عنوان قیمت ارز ترجیحی دارو حذف نمی شود و قانون‌گذار و دولت، چنین برنامه ای ندارند. رئیس مجلس با بیان اینکه ضمانت تحقق صحیح طرح دارویار، هوشمندسازی است، اظهار داشت: اگر هوشمندسازی در طرح دارویار به طور کامل انجام نشود، باعث اذیت مردم می شود و افراد فاسدی که سابقا در ارزهای دارویی منفعت می بردند، این بار از طریق ریالی منفعت خواهند برد و دارو را گران خواهند کرد. یکی از مباحثی که ما بر روی آن تأکید داشته و داریم، در تبصره هفت و بحث نسخ الکترونیکی است. انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دارو قالیباف یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران