Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران در این خصوص می گوید: مردم نسبت به کيفيت توليدات داخلي اطلاعات کافی ندارند و اين موجب شده است که به آن اعتماد نکنند.
اکبر پازوکي در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد:توليدکننده بر روي جلب اعتماد کسبه و کسبه نيز براي جلب اعتماد مصرف کننده تلاش نکرده است. اگر اين اعتماد زنجيره وار ايجاد شود موفقيت حاصل خواهد شد و نياز به تبليغ ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: درست است کسبه که در زنجيره آخر لوازم خانگي قرار دارند اما آنها به نوعي مي توانند حامي توليد باشند؛ بنابراين نياز است که توليدکنندگان ارتباطات قوي تر و بهتري با فروشندگان و کسبه بازار داشته باشند.
رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران ادامه داد: اين ارتباط مي تواند با تخفيف ها و امتيازات مثبتي باشد که به انها ارائه مي دهند. از طرف ديگر فروشندگان نيز مي توانند به مشتريان به جاي معرفي کالاي خارجي، کالاي توليد داخل کشور را معرفي و پيشنهاد دهند تا به جاي خريد کالاي تقلبي قاچاق و بدون ضمانت نامه يک کالاي ايراني با کيفيت را بخرند.
پازوکي تصریح کرد: البته اين نيازمند به يک اعتباري است که توليدکننده بايد به محصولات خود دهد. برخي از توليدکنندگان به دليل قدمت فروش و اعتباري که در بازار دارند مي توانند محصولات ايراني را به آساني به فروش برسانند زيرا اين قدمت و اعتبار آنها است که به کالا اعتبار مي بخشد. متاسفانه در کشور اينگونه جا افتاده است که خدمات پس از فروش يا ضمانت نامه نداريم اما زماني که اين زمانت وجود داشته باشد که مصرف کننده پس از خريد در صورت بروز مشکل به راحتي بتواند کالاي خود را تعويض يا تغيير دهد مشتري اين اعتماد را به فروشنده و يا حتي شرکت توليدکننده خواهد داشت.
رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران خاطرنشان کرد: مردم به بازار و کالاي داخلي اعتماد دارند؛ اما متاسفانه در چند سال اخير اين اعتماد مقداري سلب شده و اين به دليل مشکلات و معضلاتي است که در چند سال اخير گريبان بازار لوازم خانگي را گرفته است. 
پازوکي تاکید کرد: ما بايد اين اعتماد و اعتبار را به توليد داخل در ذهن مصرف کنندگان کالاي داخلي ايجاد کنيم.
وی در پایان اضافه کرد: امیدوارم روزی برسد که از واردات کالاهای خارجی بی نیاز شویم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳