Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل چهار مجتمع فرهنگی و هنری در خراسان شمالی اختصاص پیدا کرده است.

تقی صادقی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وجود مجتمع‌ها و مراکز فرهنگی غنی می‌تواند کمک بسیار خوبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشد، اظهار کرد: ۱۳۰ میلیارد  تومان اعتبار ملی در سفر رئیس جمهور به این استان برای تکمیل چهار مجتمع فرهنگی و هنری در خراسان شمالی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد (دوبرار) به ترتیب مبلغ ۶۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، ۳۰ میلیارد تومان توسط استان و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان هم از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت تا خرداد ۱۴۰۱ مصوب شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی و هنری دوبرار بجنورد با ۱۲ هزار و ۹۵۰ مترمربع  ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار موافقت شده است که با تحقق این مهم بتوانیم ساخت این پروژه را آغاز کنیم.

صادقی تصریح کرد: همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های گرمه، جاجرم و فاروج هر کدام به تفکیک با هزار و ۵۰ متر مربع زیربنا و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تا خرداد سال ۱۴۰۱ اختصاص یافت.

گفتنی است؛ رییس جمهور در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح روز پنجشنبه ۲ تیر به همراه تعدادی از اعضای هیأت دولت وارد خراسان شمالی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اعتبار خراسان شمالی مجتمع فرهنگی و هنری خراسان شمالی برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن