Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد شاهمرادزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در گروه مردان این رقابت‌ها هشت تیم حضور دارند و تیم ملی والیبال «ب» ایران نیز با پاکستان، ترکیه و قطر رقابت خواهد کرد.

این مسوول گفت: ملی پوشان فردا تهران را به مقصد آنکارا ترک می‌کنند و عازم قونیه میزبان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به حضور مربی قزوینی در کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان، افزود: هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از ۱۶ تا ۲۳ مردادماه جاری برگزار می‌شود.

این مسوول ورزشی افزود: تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور خواهد یافت و محسن سیاه‌دوش آنالیزور قزوینی نیز در کادر فنی تیم ملی نقش آفرینی خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور دیگر والیبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی، گفت: محمدرضا موذن لیبرو ارزشمند قزوینی در تمرینات تیم ملی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی حضور یافت که نشانگر ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی والیبال در استان است.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند