Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه طرح پلیس امنیت اقتصادی به خبرنگاران گفت: در ارتباط با سوء استفاده کنندگان از ارزهای مسافرتی نیز هفت نفر شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین ۱۴ نفر از بدهکاران بانکی هم دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت اظهارداشت: ۱۴۸ پرونده تشکیل شده و ۱۷۱ متهم در ارتباط با جرایم توزیع و حمل و نقل کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرحله از طرح، ۲میلیون و ۲۲۵ هزار اقلام کالای قاچاق کشف و ۶ هزار و ۶۴۸ هزار لیتر فرآورده های قاچاقی نیز توقیف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین از شناسایی و توقیف ۴۱ خودروی شوتی خبر داد و گفت: ۳۷ نفر در رابطه با فرار مالیاتی شناسایی و دستگیر شدند که رقم فرار مالیاتی این افراد ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی از شناسایی و انهدام ۷۶ باند سرقت از منزل، زورگیر و موبایل قاپ خبر داد و گفت: ۳۵۲ نفر از سارقین شهر تهران دستگیر شدند که ۲۳۵ نفر از افرادی که در این مرحله از طرح کاشف دستگیر شدند سابقه دار هستند.

رییس پلیس پایتخت اظهارداشت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل قاپ شناسایی و منهدم شدند همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف کشف شد.

وی با بیان اینکه سارقان شیوه‌ها و شگردهای خود را به روز می‌کنند، گفت: از لحظه‌ای که سرقت رخ می‌دهد تا لحظه‌ای که فرایند پی جویی جرم انجام می‌شود پلیس به دنبال کشف آن جرم است همچنین مردم توجه داشته باشند سارقین شیوه‌های خود را به روز می‌کنند و مردم باید هوشیار باشند تا فریب آنها را نخورند.

برچسب‌ها شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سردار رهام بخش حبیبی چهارشنبه گفت: در دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزل منجر به قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

حبیبی تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل و همدستش که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرمبید و آباده نیز اقرار کردند.

وی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مال خران نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طالجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو