Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول دولتی گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران تمام تلاش خود را به کار بسته است تا پول کشاورزان کلزاکار به‌موقع پرداخت شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، مدیرکل هماهنگی خرید داخلی این شرکت با اعلام اینکه نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه‌های روغنی کلزا، با ۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش در خردادماه، از ۱۵ هزار تومان به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، گفت: شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، محل تأمین مالی این افزایش نرخ خرید را فروش استحصالات دانه‌های روغنی خریداری شده، تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی سعادتی‌کیا با اشاره به اینکه پس از فروش استحصالات این محصول که در حال حاضر در جریان است، مطالبات ناشی از مابه‌التفاوت نرخ خرید به کلزاکاران پرداخت می‌شود، افزود: از آغاز فصل خرید تاکنون، بالغ بر ۱۰۰ هزار تن کلزا به ارزش یک هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده که با در نظر گرفتن نرخ خرید تضمینی کلزا در پیش از شروع فصل خرید که ۱۵ هزار تومان تعیین شده بود، ۱۰۰ درصد مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه اهتمام شرکت بازرگانی دولتی ایران بر تأمین اعتبارات مورد نیاز، پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزان عزیز و جلب رضایت این عزیزان استوار است، خاطرنشان کرد: این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته است تا پول کشاورزان به‌موقع پرداخت شود و در مورد محصول کلزا نیز باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران بابت مابه‌التفاوت افزایش قیمت این محصول، از محل فروش استحصالات دانه‌های روغنی در حال انجام است تا به کلزاکاران پرداخت شود و اگر منابع مورد نیاز دیگری، علاوه بر محل تعیین شده در هر زمان توسط سازمان‌های ذیربط تأمین شود، بلافاصله به این عزیزان پرداخت خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: شرکت بازرگانی دولتی ایران ، کلزا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت بازرگانی دولتی ایران کلزا شرکت بازرگانی دولتی ایران نرخ خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم

تین نیوز

مدیرعامل شرکت البرز نیرو از آماده به کاری تمامی لوکوموتیوهای باری این شرکت از ابتدای شروع سال نو خبر داد و تصریح کرد: تنها مشکل ما نقدینگی است که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، با مساعدت مدیرعامل راه آهن این مشکل برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، قاسم عبدالهی مدیرعامل شرکت البرز نیرو با ابراز رضایت از وضعیت آماده به کاری لوکوموتیوهای باری از ابتدای سال جاری، اظهار کرد: با توجه به پرداخت های ۶ ماهه دوم راه آهن در سال گذشته، خوشبختانه امسال در حوزه باری، شروع خوبی را داشته ایم.

عبدالهی عنوان کرد: امیدواریم که امسال نیز همچون سال گذشته، با توجه به نظر مساعد مدیرعامل راه آهن، شاهد پرداخت های به موقع به مالکان لوکوموتیو باشیم تا مالکان لوکوموتیو نیز بتوانند علاوه بر پرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری، همچنین بتوانند با سرمایه گذاری مناسب تعداد لکوموتیوهای خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات مالکان لوکوموتیو مربوط به نقدینگی است، تاکید کرد: با توجه به تحریم ها و افزایش نرخ های ارز، متاسفانه ما در تامین نقدینگی خرید قطعات با مشکل رو به رو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع قیمت قطعات، متناسب با نرخ ارز افزایش پیدا نمی کنند، بلکه به صورت تصاعدی بالا می روند. به طور مثال، اگر نرخ ارز ۱۰ درصد افزایش پیدا کند، قیمت قطعات بیش از ۲۰ درصد افزایش خواهند یافت.

عبدالهی با اشاره به اینکه شرکت البرز نیرو داری ۵۴ دستگاه لوکوموتیو باری است، تاکید کرد: تعمیرات و نگهداری لکوموتیوهای این شرکت، از سوی شرکت کاوان دیزل موتور که متعلق به شرکت البرز نیرو است انجام می شود و به همین دلیل، مشکلی از نظر تعمیر و نگهداری وجود ندارد و تنها مشکل ما نقدینگی است که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، با مساعدت مدیرعامل این مشکل برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود