Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@00:53:20 GMT

سرپرست جدید باشگاه تراکتور رسما معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۲۳۴۰

سرپرست جدید باشگاه تراکتور رسما معرفی شد

مراسم تکریم از مدیرعامل اسبق و سرپرست جدید باشگاه تراکتور انجام و ایوب بهتاج رسما به‌عنوان سرپرست مدیرعامی تبریزی‌ها معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تکریم از میرمعصوم سهرابی مدیرعامل سابق و معارفه ایوب بهتاج سرپرست جدید باشگاه تراکتور صبح امروز سه‌شنبه یازدهم مردادماه با حضور مهندس قنبری به نمایندگی از گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک و همچنین محمد نصیری معاون فرهنگی باشگاه تراکتور در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در جمع مدیران و کارکنان باشگاه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات میرمعصوم سهرابی طی مدت عهده‌داری مسؤولیت مدیرعاملی باشگاه، ایوب بهتاج به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه معرفی شد.

به گزارش ایمنا، هیئت‌مدیره باشگاه تراکتور روز گذشته پس از موافقت با استعفای میرمعصوم سهرابی، ایوب بهتاج را به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب کرد.

کد خبر 593216

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تكريم و معارفه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه تراکتور ایوب بهتاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور