Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی در حاشیه هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره خشک شدن درختان خیابان ولیعصر(عج) توضیح داد:: کمیسیون ماده ۷ در این خصوص جلسه تشکیل داد و موضوع را پیگیری کرد.

او گفت: در برداشت اولیه کمیسیون ماده هفت شهرداری تهران ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه برای قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرهادی ادامه داد: علت این میزان جریمه این بوده که این خیابان یکی از خیابان‌هایی است که ثبت ملی شده و درختان تنومند با بن بالایی دارد. با توجه به زیاد بودن تعداد درختان، این عوارض را شهرداری تهران برای این موضوع لحاظ کرده است. علاوه بر این قوه قضاییه به صورت جداگانه جریمه لحاظ خواهد کرد.

این عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه مسائل کیفری آن در حال پیگیری است، تصریح کرد: مجموعه حقوقی شهرداری منطقه یک و سازمان بوستان‌ها نیز پیگیری لازم را از قوه قضاییه انجام دادند.

پیرهادی با بیان اینکه در خصوص جایگزینی درختان نیز قرار شد چندین برابر این ظرفیت شامل حداقل ۱۰۰ اصله درخت با بن مناسب در همان فضایی که درختان خشک شدند، کاشته شود، گفت: این رقم برای سایر سازندگان که به دنبال ساخت و ساز هستند بازدارندگی ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 695221 برچسب‌ها شوراى شهر تهران گیاهان و درختان تهران شهر محیط زیست ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شوراى شهر تهران گیاهان و درختان تهران شهر محیط زیست ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به پرونده نگهداری دو دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه تعزیرات با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز که افزون بر ضبط کالای کشف شده، متخلفان را به پرداخت سه میلیارد ۳۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حسن پور، قاچاق را آفت زیانبار بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی و اشتغال جوانان برشمرد و گفت: برای صیانت از حقوق تولید کنندگان و امنیت بازار به ویژه در سالی که با شعار جهش تولید و مشارکت مردم نام گذاری شده با هرگونه خرید فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه ارتباطی ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳