Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:28:24 GMT

۲۲۰۰ دستگاه دوربین در جاده‌های کشور نصب خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۸۴۳

۲۲۰۰ دستگاه دوربین در جاده‌های کشور نصب خواهد شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تا پایان امسال با همکاری پلیس ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه دوربین در سطح جاده‌های کشور نصب خواهد شد که افزایش ۱۰۰ درصدی را خواهیم داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، داریوش امانی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، با اشاره به اینکه تمام ایمنی یکی از اولویت‌های سازمان است و در حال حاضر 221  هزار کیلومتر راه در کشور داریم و حفظ این سرمایه و مدیریت آن کار بزرگی است، اظهار داشت: باید این میراث را به درستی مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس شاخص‌های جهانی نگه‌داری 3 هزار همت ارزش همت راه‌های ما است، افزود: 35 هزار میلیارد تومان هزینه نگه داری راه است و در دولت سیزدهم نیز اقدامات خوبی در بحث اینکه درآمد‌های پایدار برای سازمان پیش بینی شود تلاش شد.

امانی تصریح کرد: با افزایش اعتبارات که امیدواریم به 20 هزار میلیارد برسد بحث هوشمندسازی و خط کشی را دنبال خواهیم کرد، همچنین تا پایان امسال 2 هزار و 200 دستگاه دوربین برای نصب در سطح جاده‌ها با پلیس به تواقف رسیدیم و تا پایان سال به مناقصه بگذاریم که در حال حاضر جمع دوربین‌ها 2 هزار 100 است که با بهره‌گیری از منابع بانک‌ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی 100 درصد افزایش خواهد داشت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: علی‌رغم اینکه با همه مسائلی که روبرو هستیم و تحریم‌های ظالمانه و.. سال گذشته در همین شرایط سخت توسط رانندگان که سربازان گمنام اقتصادی کشور هستند که شرکت‌ها و رانندگان در بخش مسافر و بار عاشقانه کار کردند بیش از 80 درصد حمل و نقل بار از جاده‌های کشور انجام شد.

19 تیم راهداری در حال آماده‌سازی راه‌های کرمانشاه برای تردد زائران اربعین هستندضرورت شناسایی تعارض منافع و فرآیندهای فسادزا در سازمان راهداری

وی با تصریح بر اینکه در سال 98 نیز 700 هزار جابجایی زائر در اربعین داشتیم و امسال هم با تاکیدات رهبری و توافقات صورت گرفته پیش بینی می‌شود بالای 5 میلیون زائر را داشته باشیم و 300 هزار زائر خارجی به ویژه از پاکستان داشته باشیم.

امانی با بیان اینکه از نقطه صفر مرزی متعهد هستیم که زائر برود و به سلامت برگردد و با تلاش بخش مسافر و رانندگان محقق می‌شود و باید تلاش کرد بحث مشکلات اقتصادی رانندگان برطرف شود، خاطرنشان کرد: بیش از 40 درصد افزایش ترانزیت در سال گذشته داشتیم و بنا به صحبت‌های حضرت آقا تعاملات با کشور‌های همسایه و مراودات اقتصادی و تجاری  داشتیم.

وی با بیان اینکه در سه ماه امسال نسبت به پارسال 35 درصد افزایش ترانزیت داشته ایم و هدفگذاری روی بحث 20 میلیون تن است، تاکید کرد: در بحث  سیل بازگشایی جاده‌ها، روستا‌ها و پاکسازی معابر کمک شد.

انتهای پیام/424

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور از خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس برای کشور خبر داد.

جعفر میعاد فر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم کلنگ زنی ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای «آب سفید» شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در ارتباط با اعتبارات آمبولانس، اعتبارات ریالی حل شده و درگیر تبدیل اعتبارات ارزی و رایزنی با بانک مرکزی هستیم، گفت: ۵۰۰ دستگاه آمبولانس نیز خریداری شده، ۲۵۰ دستگاه از این تعداد وارد شده و فرایند تبدیل به آمبولانس آنها در حال انجام است و ۵۰ دستگاه آمبولانس هم آماده هستند و کارهای تشریفات و گمرک را طی می‌کنند و تا پایان ماه نیز ۵۰ دستگاه دیگر آماده خواهد شد.

وی گفت: در ارتباط با اورژانس هوایی ما در پی خرید بالگرد نیستیم بلکه در پی خرید خدمات بالگردی هستیم و از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که این خدمات را دارند خرید خدمت می‌کنیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در سطح کشور بیش از ۳۰۰پایگاه اورژانس کانکسی هستند که در حال کاهش و جمع آوری آنها هستیم چراکه هم در مناطق سردسیر و هم در مناطق گرمسیر مشکلاتی دارند.

میعاد فر با بیان اینکه به همت دانشگاه علوم پزشکی استان کلنگ زنی این پایگاه که در مسیر استراتژیکی قرار گرفته است را انجام می‌دهیم تا همین سال به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: دو پایگاه دیگر هم در دستور کار است که فردا کلنگ زنی آنها انجام می‌شود، امیدواریم در این زمینه هم دانشگاه علوم پزشکی و هم استانداری اهتمام کافی را داشته باشند تا این پایگاه ها هرچه سریع‌تر به نتیجه و بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در شهر یاسوج حتماً یک پایگاه مخصوص بانوان را راه‌اندازی خواهیم کرد.

همچنین سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: در سطح استان حدوداً ۵۴ پایگاه اورژانس زمینی و هوایی داریم و از این تعداد ۵۳ پایگاه زمینی و یک پایگاه هوایی است که با حمایت سازمان اورژانس کشور به ناوگان ما اضافه شد.

وی افزود: ناوگان آمبولانس‌های استان موضوع مهمی است که ۳۳ دستگاه از این ناوگان بیشتر از ۱۵سال قدمت دارند و طبیعی است که خدمات رسانی مطلوبی نداشته باشند و امیدواریم که برای این استان از طرف سازمان اورژانس کشور آمبولانس زمینی در نظر گرفته شود. ضمن اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان صعب العبور است و گاه دسترسی به خیلی از مناطق بسیار کم است، بنابراین می‌طلبد که نیاز اورژانس هوایی را در دو شهرستان دیگر هم برطرف کنیم و آن را ارتقاء دهیم.

جاودان سیرت اظهارکرد: در حال حاضر از مسئول کشوری که به استان آمده‌اند درخواست داریم که مساعدتی به استان شود تا شهرستان کهگیلویه و شهرستان گچساران هم از خدمات در اورژانس هوایی بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این سفر که رئیس سازمان اورژانس کشور به استان دارند در سطح استان سه پایگاه اورژانس با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال متراژ بالغ بر ۷۰۰ متر مربع زمین کلنگ زنی می‌شوند.

جاودان سیرت خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اورژانس که در سطح جاده‌های شهری و روستایی و جاده‌های مواصلاتی استان کلنگ زنی می‌شوند یقیناً می‌توانند بار زیادی از مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش ایسنا، امین نیکویی نژاد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: این پروژه تحت عنوان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید واقع در محور یاسوج بابا میدان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع و با زیربنای ۱۳۵ متر مربع و در مدت زمان ۹ ماهه به بهره برداری خواهد رسید.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال