Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@23:41:52 GMT

قیمت جدید انواع روغن نباتی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۸۵۶

قیمت جدید انواع روغن نباتی اعلام شد

به گزارش ایران آنلاین،انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در راستای تعامل و همکاری با دولت، در اطلاعیه‌ای فهرست جدید قیمت انواع روغن نباتی را اعلام کرد که براساس آن قیمت روغن مصرفی خانوار ۱۰ درصد و روغن صنف و صنعت ۱۵ درصد کاهش یافت.

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران در راستای تعامل و همکاری با دولت، در اطلاعیه‌ای فهرست جدید قیمت انواع روغن نباتی برای اجرا از امروز (۱۱ مردادماه ۱۴۰۱) اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیگیری و جلسات برگزار شده با «فرهیدزاده» سرپرست سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و  شه‌پرست مدیرکل دفتر صنایع غذا و دارو وزارت صنعت، معدن و تجارت، به پیوست قیمت مصرف‌کننده روغن نباتی اعلام  می‌شود.

بنابراین با توجه به اینکه قیمت‌های جدید اعلامی از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌بایست توسط خود شرکت‌ها در سامانه جامع تجارت بارگذاری شود، بنابراین از روز سه شنبه ۱۱/۰۵/۱۴۰۱ قیمت‌های فوق قابلیت اجرایی خواهند داشت.

بنابراین گزارش، قیمت روغن خانوار ۱۰ درصد و قیمت روغن صنف و صنعت ۱۵ درصد کاهش داشته است.

--- ---

 

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • بازتخصیص آب غیرمتعارف به ۳۱ صنعت استان یزد
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است