Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ برزو مرادی با بیان اینکه بنا به درخواست‌های مکرر مردمی برای برخورد با خودرو‌ها و رانندگان پرخطر گفت: پلیس مصمم است که به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کند و اجازه نخواهد داد که برخی از افراد نابهنجار، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

رییس پلیس راهور کردستان گفت: به دلیل مزاحمت و ایجاد حرکات مخاطره آمیز که غالبا شبانه توسط خودرو‌ها بصورت میگیرطرح جمع آوری این خودرو‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه شماره پلاک اکثر خودرو‌های که موجب ثلب آرامش مردم می‌شوند یاداشت شده از شهرداری‌های استان خواست نسبت به اجرای طرح کامل هوشمند سازی شهری برای کنترل ترافیک اقدام کنند.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور برخورد با متخلفین رانندگان پرخطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت