Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود یوونتوس به رقابت برای جذب راسپادوری، کار ناپولی را که قبلا با او توافق شخصی داشت، دچار مشکل کرده است. حالا مدیر برنامه راسپادوری امروز با یوونتوس ملاقات می کند. 

در حالی که ناپولی و یوونتوس برای خرید جاکومو راسپادوری رقابت می کنند، مهاجم ایتالیایی درخواست خروج داده است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مهاجم متولد 2000 ساسولو برای خروج از این باشگاه فشار می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفتگو با مربی و مدیر ساسولو عنوان کرده می خواهد در ادامه رشد فوتبالی اش از این تیم جدا شود و در لیگ قهرمانان بازی کند. راسپادوری که در تیم ملی ایتالیا هم نقش مهمی دارد، هدف ناپولی و یوونتوس در روزهای باقی مانده است. 

پس از مدت ها حضور در ساسولو از رده پایه تا تیم بزرگسالان، راسپادوری می تواند در این تابستان به تیم جدیدی منتقل شود اما ساسولو بنا به گفته کارنوالی، رقمی کمتر از 40 میلیون یورو را قبول نمی کند. 

ناپولی از مدت ها پیش از یوونتوس مذاکرات را شروع کرده و با مدیر برنامه راسپادوری به توافق رسیده است. آنها پیشنهادی 30 میلیون یورویی به ساسولو ارائه داده اند اما هنوز توافقی وجود ندارد. امروز چهارشنبه مدیر برنامه راسپادوری با یوونتوس ملاقات می کند تا از نیت این تیم باخبر شود. بنابراین پس از این قرار ملاقات، شرایط مشخص خواهد شد. 

اخبار داغ 

شاخ های شکسته اینستاگرامی؛ از هالک تقلبی تا همسر کانادایی سیدورف! ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! شهادت فلورنتینو پرز ضد ساندرو راسل در پرونده انتقال نیمار به بارسلونا هیچ باشگاهی به جذب کریستیانو رونالدو علاقه ندارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)

گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه