Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش با شروع پرقدرت در بازی‌های این فصل بتواند به اهداف خود در این فصل دست پیدا کند.

حسن خان محمدی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اول تیمش در رقابت های لیگ استان تهران اظهار داشت: طبق برنامه ما باید در بازی اول مان برابر تیم سایپا به میدان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حدود ۴۵ روز این تیم را در اختیار داشتیم و برنامه ها و تاکتیک ها را برای این تیم پیاده کرده ایم.  بچه ها در حال حاضر از نظر روحی و فنی در شرایط خوبی به سر می برند و امیدواریم بتوانیم گام اول را محکم برداریم.

وی در خصوص تیم نونهالان پرسپولیس تاکید کرد:  برای جمع کردن این تیم در ۱۲ استان کشور حاضر شدیم و از بین نیروهای فنی و فوتبالی مستعد از سراسر ایران،  مهره های خوبی را به خدمت گرفتیم و امیدواریم بتوانیم با ایجاد هماهنگی بین مهره ها شرایط خوبی را در تیم نونهالان حکم‌فرما کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس با تاکید به برخی مشکلات موجود بر سر راه تیم‌های پایه پرسپولیس افزود: مشکلاتی از قبیل زمین تمرین و برگزاری بازی ها در ساعات گرم برای  ما مسئله ساز شده و امیدواریم با تدبیر مسئولان این  مشکل به زودی برطرف شود. ما از باشگاه و رضا درویش می خواهیم از تیم های پایه حمایت های لازم را داشته باشند تا بتوانیم پشتوانه خوبی برای رده سنی های مختلف و در نهایت تیم بزرگسالان پرسپولیس در سال های بعد باشیم.

خان محمدی در مورد وضعیت تیم بزرگسالان پرسپولیس در آستانه شروع بازی های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: تغییرات در پایان هر فصل در تیم ها ایجاد می شود و پرسپولیس نیز از این قضیه مستثنی نبوده است. مدیریت و کادر فنی تلاش کردند که بهترین نفرات و با کیفیت ترین نیروها را به خدمت بگیرند و امیدوارم پرسپولیس بتواند در این فصل نتایج و شرایط خوبی را رقم زده و پس از یک سال وقفه ای که در قهرمانی هایش ایجاد شد در فصل پیش رو بار دیگر با کسب جام همه را خوشحال کند.

پیشکسوت قرمزها با اشاره به ایجاد تغییرات در ساختار دفاعی پرسپولیس و تاثیر آن در شرایط این تیم در فصل پیش رو تصریح کرد: به نظر من در حال حاضر نیروها و نفرات خوبی در ساختار دفاعی پرسپولیس حضور دارند که این مسئله می‌تواند در موفقیت‌های تیم هم تاثیر بسزایی داشته باشد. سال قبل در برخی از بازی ها در خط دفاعی با مشکلاتی روبرو بودیم و متاسفانه تیم به سادگی گل می خورد که امیدوارم در فصل جدید با مهره هایی که به تیم اضافه شده اند این مشکل برطرف شده تا پرسپولیس از نظر دفاعی شرایط ایده آلی را داشته باشد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا قهرمانی نونهالان رضا درویش حسن خان محمدی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است