Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر شاطری گفت: هجدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۵۰ محل در شهرستان کاشان و روستا‌های اطراف و ۱۲۰ نقطه در منطقه فرهنگی شامل شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و در شهر‌های بادرود، قمصر، نیاسر، برزک، مشکات، سفیدشهر، نوش آباد، ابوزید آباد و ده‌ها روستا و بارگاه ملکوتی امامزاده سلطانعلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی علاوه بر مسجد صادقیه کاشان در حسینیه اعظم سوریجان، امامزاده هادی در فین، امامزاده عبدالله در لتحر، دارالشفای امام رضا (ع) در راوند و مراکز دیگری با حضور مادران و سربازان ظهور برگزار می‌شود.

به گفته او، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی با توجه به وجودت گرمای شدید هوا و رعایت نکات بهداشتی و درمانی در فضای باز و از ساعت ۷ تا ۹ و نیم صبح جمعه ۱۴ مرداد برابر با روز هفتم محرم در مرکز هیئت شاهزاده علی اصغر در مسجد صادقیه خیابان محتشم و میدان کمال الملک برگزار خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در کاشان بیان داشت: لباس مخصوص همایش شیرخوارگان حسینی با سربند منقش به "یا صاحب الزمان" در روز برگزاری، به نوزادان اهدا خواهد شد.

شاطری با تاکید بر انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی و خدماتی مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در کاشان علاوه بر اجرای پر شور و شوق همایش اظهار داشت: اقدامات فرهنگی شامل انتشار کتاب‌های «خونی که به آسمان رفت، تربت کربلا، اربعین حسینی، یک دهه عاشقی و ۲ شماره نشریه شفاعت» و برگزاری نخستین کنگره ملی شعر مرثیه سرخ حنجر، استقرار ایستگاه‌های نقاشی کودکان و طرح قدمگاه بوده است.

او یادآور شد: خدمات اجتماعی نیز شامل طرح سنجش سلامت شیرخوارگان، ویزیت و تقبل هزینه درمان کودکان بیماران خاص، همایش طب اسلامی در درمان کودکان، برگزاری همایش روانشناسی در پرورش کودکان و دیگر طرح‌های خدماتی و اجتماعی بوده است.

به گفته او، توصیه می‌شود عزاداران و دوستداران اهل بیت (ع) به منظور رعایت نکات بهداشتی از دادن خودسرانه نذری‌ها به ویژه شیر در این روز اجتناب کنند.

شاطری تاکید کرد: کسانیکه نذر شیر دارند می‌توانند وجه آن را پرداخت تا برای نوزادان نیازمند به شیرخشک هزینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی علی اصغر همایش شیرخوارگان حسینی علی اصغر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این برنامه ورزشی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی انجام شده است.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود