Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@13:44:11 GMT

خسارت‌هاي ناشي از سيل به دولت اعلام خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۹۲۶۹

خبرگزاری آریا-محسن منصوری استاندار تهران با اشاره به آخرین وضعیت سیلاب اظهار داشت: پیش‌بینی خسارت‌ها ناشی از سیل اخیر در استان تهران به دولت اعلام خواهد شد تا جبران خسارت صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، منصوری افزود: مشغول امدادرسانی در روستای مزداران فیروزکوه هستیم و دستگاه‌های عضو ستاد بحران اعم از بسیج، هلال احمر، سپاه و فرمانداری‌ها پیگیری هستند تا فرایند عمران و آبادی روستا‌ها تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روز گذشته مجدداً سیلاب شدیدی در این منطقه رخ داده که با سیلاب روز اول برابری می‌کرد که این امر، فرآیند خدمت رسانی را کند می‌کند.
استاندار تهران با اشاره به بازدید از روستا‌های سیل زده رودهن عنوان کرد: دستور صادر شده تا با ماشین آلات و ادوات آثار گل و لای از منازل مردم خارج شود.
منصوری سپس با اشاره به آسیب سیل به برخی از باغات دماوند و رودهن گفت: بخشی از بازسازی که مربوط به استان است پیگیری می‌شود، از سوی دیگر پیش‌بینی خسارت‌ها به دولت اعلام خواهد شد تا جبران خسارت صورت گیرد.
وی در مورد تعداد فوتی‌ها خاطرنشان کرد: تنها یک فوتی روز گذشته در شمیرانات به تعداد فوتی‌های استان اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: در اثر بارندگی شدید شبانه روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در استان در سیل گرفتار شدند که ۲۱۹ روستا از این تعداد مربوط به شهرستان خوسف است.


آخوندی افزود: در اثر سیلاب شبانه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان، حاشیه راه‌های مواصلاتی شسته شده و بسیاری از مسیر‌ها از جمله سرچاه عماری به سمت صمدآباد مسدود است.


وی گفت: همچنین در اثر سیلاب به زیرساخت‌ها، قنوات، باغات، راه‌های روستایی و معابر شهری خسارت وارد شده است که گروه‌های ارزیاب و امدادرسان از مدیریت بحران، هلال احمر و جهاد کشاورزی به مناطقی که مسیر‌های آنها بازگشایی شده است اعزام شده‌اند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری افزود: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعاً تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها و گزارش آن اعزام می‌شوند.


آخوندی افزود: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با حدود ۶۰ میلیمتر مربوط به بیشه شهرستان خوسف بوده است.


وی گفت: هم اکنون عملیات امدادرسانی به مناطق سیل زده با همکاری تمامی گروه‌های استان آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین آلات سنگین کمک گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • خسارت سیلاب به روستای تختان دهلران
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام