Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با حضور و نشست رییس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران با جمعی از روسا و کارشناسان شرکت نفت و گاز اروندان مسائل، مشکلات و ظرفیت های ورزشی این شرکت مورد بحث و هم اندیشی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار آریا از خوزستان؛در ابتدای این نشست، ناصر فراهانی سرپرست خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های مختلف ورزشی و رفاهی کارکنان ، بیان داشت: شرکت نفت و گاز اروندان با داشتن جمعیت زیادی از نیروی های جوان ظرفیت توسعه بیش از پیش برنامه های ورزشی را دارد که این امر باعث سلامت کارکنان و در نتیجه افزایش کار آمدی و نشاط سازمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : با بازبینی بودجه سالیانه ورزش شرکت نفت و گاز اروندان و  پشتیبانی اداره کل ورزش شرکت ملی نفت ایران، در خصوص راه اندازی سامانه سلامت محور و تهیه شناسنامه ورزشی برای همکاران و خانواده محترمشان اقدام خواهد شد.

سرپرست خدمات پشتیبانی مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: با‌حمایت های مدیرعامل محترم این شرکت و دیگر مدیریت ها از جمله مدیریت منابع انسانی و امور مالی ، حدود 90 درصد متقاضیان از تسهیلات رفاهی شهرهای مشهد مقدس، چغاخور و محمود آباد استفاده کردند و همچنین استفاده از امکانات و اماکن ورزشی شرکت مناطق نفتخیز جنوب کمافی السابق و برای اولین بار شرکت ملی حفاری ایران فراهم شده است.

در این نشست دکتر افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران، گفت : با حمایت از برنامه های شرکت نفت و‌ گاز اروندان و تلاش برای فراهم نمودن زیر ساخت های ورزشی بیشتر به این شرکت از سوی شرکت ملی نفت ایران، سعی می شود به مسئله سلامت همکاران با محوریت امر ورزش بیشتر از قبل اهمیت داده شود.

در این جلسه روح الله سیاهتیری رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز اروندان با ارائه گزارش عملکرد فعالیت های انجام شده به بیان نقطه نظرات ، چالش ها و پیشنهادات  پرداخت.  

در پایان این جلسه بازدید از طرحهای ورزشی احداث شده از سوی شرکت نفت و گاز اروندان در سنوات گذشته در قالب مسئولیتهای اجتماعی از جمله استادیوم 15000 نفری، استخر و‌ سالن چند منظوره، و بازدید از سالن ورزشی واقع در کمپ مسکونی منطقه عملیاتی دارخوین از دیگر برنامه های رییس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت بود.

شایان ذکر است در همین راستا و در جهت هم افزایی شرکت های نفت جنوب و افزایش خدمات رفاهی و ورزشی کارکنان شرکت ، طی مراسمی قرارداد همکاری مابین شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران منعقد شده و این تفاهمنامه  توسط ناصر فراهانی سرپرست خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان و سید سالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ملی حفاری ایران، به امضا رسید.

طبق این تفاهم نامه لیستی از برنامه های مختلف ورزشی این باشگاه جهت بهره مندی کارکنان و خانواده کارکنان شرکت نفت و‌گاز اروندان از این پس در دسترس خواهد بود.

 

پایان پیام./


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هم اندیشی مسائل امور ورزش شركت نفت و گاز اروندان شرکت نفت و گاز اروندان شرکت ملی نفت ایران گاز اروندان امور ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد