Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین علی شرکایی در نشست خبری با اصحاب رسانه از تصویب ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبارات در سفر اخیر رئیس جمهور برای شهرستان خبر داد.
او گفت: طی این سفردر مجموع ۲۲ طرح برای اسدآباد تصویب و ۳ طرح نیز از سوی وزیر علوم و فرستاده ویژه دولت در جلسه اداری استان مطرح شد که اعتبار آنان بزودی تعلق می‌گیرد.

شرکایی درباره مهمترین مصوبات سفر اخیر رئیسی گفت:اعتبار ماده ۲۳ ساخت تونل گردنه، اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل کنارگذر، حفر ۱۶ حلقه چاه آب در سطح شهرستان بااعتبار ۳۲میلیارد تومان، اختصاص ۹ میلیارد برای ساخت ۱۸ خانه‌ی عالم، شن ریزی ۳۰۰ کیلومتر راه بین مزارع با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان از مهمترین مصوبات اسدآباد در این سفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درباره کنارگذر گفت:با حل مشکل تقاطع همسطح و غیر هم سطح در ایام اربعین این نقطه زیر بار ترافیک میرود.

او همچنین در خصوص اختصاص اعتبار برای دو استخر آموزش پرورش و شهید سلیمانی نیز گفت: دو میلیارد تومان نیز برای تکمیل ساختمان پزشکی قانونی اختصاص داده شده است.

شرکایی در قسمت دیگری از سخنان خود از خاکی بودن ۴۰ کیلومتر راه روستایی اسدآباد خبر داد و گفت: این مهم یک معضل در سطح شهرستان است که در سفر اخیر دکتررییسی اعتباری خوب برای آن در نظر گرفته شد.

اودر رابطه با انتقاد برخی افراد از کم کاری مسئولان اسدآباد در جذب اعتبارات این سفر گفت: این مطلب را قبول نداریم چرا که اسدآباد ۲۲ طرح بالای ۵۰ درصد دارد که از لحاظ آماری از بسیاری از شهر‌های استان موفق‌تر عمل کرده و برای همه اعتباری مطلوب در نظر گرفتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام