Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود اسپانلو گفت: ۱۰۲ رای قطعی قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز در منطقه زیارت داریم که باید امور اراضی استان به تدریج همه این آرا را اجرا کند.

دادستان اسپانلو افزود: امروز رای تخریب ۱۱ بنای غیرمجاز در ورودی زیارت که خارج از بافت و غیرمجاز ساخته شده بود با حضورمعاون اجرای احکام دادسرای مرکز استان توسط امور اراضی جهاد کشاورزی استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان گرگان گفت: امور اراضی به سازندگان این بنا‌ها از زمان آغاز بار‌ها اخطار و دستور توقف عملیات صادر کرده بود، اما شبانه و غیرقانونی به ساخت ادامه دادند و در یکی از مجتمع‌های ۱۲ واحدی که امروز تخریب شد با وجود این که یک هفته پیش، تاریخ تخریب به مالک اعلام شده بود امروز کارگران مشغول کار بودند.

محمود اسپانلو افزود: ۱۱ بنایی که امروز تخریب شدند آپارتمان‌های چند طبقه بودند.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان پیشتر در بازدید از منطقه زیارت گفته بود همزمان با تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز، برای کمک به رونق گردشگری این منطقه با استفاده از ظرفیت اهالی بومی این روستا تلاش می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخریب ساخت و ساز قلع وقمع دادستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن