Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست هم اندیشی ارتقای سطح خدمات به مسافران هوایی، ساماندهی و کاهش تاخیرات پروازهای داخلی، گفت: ما در صنعت هوانوردی به دنبال برقراری پرواز ایمن و حفظ آرامش مردم در سفر هستیم اما متاسفانه اخبار غیر دقیق، باعث سلب اطمینان از مسافران هوایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش تین نیوز، نشست هم اندیشی ارتقای سطح خدمات به مسافران هوایی، ساماندهی و کاهش تاخیرات پروازهای داخلی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ ویژه فرودگاه مهرآباد، معاون سازمان تعزیرات حکومتی، نمایندگان قوه قضائیه مستقر در بخش هوایی کشور و نمایندگان شرکت های هوایپمایی برگزار شد.

حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در این نشست با بیان اینکه ارکان صنعت هوانوردی، یک مثلث را تشکیل می دهند که وجود همه آنها ضروری است گفت: یکی از اضلاع این مثلث شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است که نگهداری، توسعه و مدیریت فرودگاه‌ها و همچنین مدیریت ناوبری هوایی را برعهده دارد. ضلع دیگر آن را شرکت‌های هواپیمایی تشکیل می دهند و ضلع سوم سازمان هواپیمایی کشوری است که به عنوان نماینده حاکمیت و سیاستگذار صنعت هوایی است که هر کدام از این اضلاع نباشند، طبیعتا اضلاع دیگر هم مفهومی ندارند.

سیدی با اشاره به مسئولیت دستگاه قضایی به عنوان ناظر بر اجرای قوانین ورای ضلع سوم صنعت هوانوردی گفت: قوانین و مقررات در حوزه تخصصی هوانوردی بسیار دقیق و جدی و در قالب یک کتاب است که همه اضلاع صنعت باید به آن متعهد باشند اما در بخش حقوق عامه متاسفانه نظم و انضباط لازم وجود ندارد و همین مساله گاها باعث ایجاد التهاب می شود.

وی نشر اخبار در فضای مجازی بدون رعایت مصالح و توجه به واقعیت را مورد انتقاد قرار داد و با اشاره به انتشار اخبار کذب طی یک هفته اخیر علیه صنعت هوانوردی به ویژه شرکت فرودگاه‌ها، از دستگاه قضایی خواست در این زمینه ورود کند.

معاون وزیر با اشاره به رویداد هواپیمایی پاکستان که از سوی سازمان هواپیمایی این کشور، کنترلرهای مرکز کنترل فضای کشور را مورد هجمه قرار داده بودند، گفت: متاسفانه این خبر با وجود فضای مجازی به شدت نشر پیدا کرد و در پایان با بررسی مکالمات مشخص شد که خلبان هواپیمایی پاکستان به اشتباه تغییر ارتفاع داده بود.

وی با اشاره به تکرار ترکیدگی لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد و ارتباط غیر کارشناسی آن با باند فرودگاه و درج خبر آن توسط یک خبرگزاری معتبر گفت: ما در صنعت هوانوردی به دنبال برقراری پرواز ایمن و حفظ آرامش مردم در سفر هستیم اما متاسفانه اخبار غیر دقیق، باعث سلب اطمینان از مسافران هوایی می شود.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران،سیدی گفت: در بروز سوانح، همیشه و در گام نخست بر اساس انکس های موجود ایکائو، دفتر بررسی های سوانح هواپیمایی می بایست، سوانح را واکاوی کند و اظهار نظرهای دیگر فقط فضای کشور را ملتهب می نماید و البته حضور دستگاه قضایی پیش از ارائه نتیجه از دفتر بررسی های سوانح و تشکیل پرونده، فقط موضوعات را پیچیده تر می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در پایان گفت: ما بیشتر از اینکه دنبال مقصر باشیم به فکر تامین ایمنی پرواز هستیم و به یقین اگر مقصر هم باشیم، جبران می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسافران مسافران تین انقلاب معاون تعزیرات قوه قضائیه بخش هوایی معاون سازمان هواپیمایی کشوری قوانین و مقررات حقوق فضای مجازی فضای مجازی لاستیک مشهد کارشناسی ایمنی پرواز سازمان هواپیمایی کشوری ایمنی پرواز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سازمان تعزیرات حکومتی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها مسافران هوایی صنعت هوانوردی ناوبری هوایی فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) باشد، گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم شریف و عزیز ایران در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

بذرپاش افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" باشد، گفت: "هما" با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت های "هما" اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره ور شدن منابع اتفاق می افتد. همچنین از روش های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت ها می توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است