Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@00:04:21 GMT

هنرمندان سوری به کشور بازگردند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۲۵۷۸

هنرمندان سوری به کشور بازگردند

به گزارش قدس آنلاین، نخست وزیر سوریه از هنرمندان سوری که در طول جنگ این کشور را ترک کردند، خواسته تا به این کشور بازگردند و به بازسازی آن کمک کنند.

حسین عرنوس گفت که هنرمندان سوری در تبعید می‌توانند از فرمان عفو ​​صادر شده از سوی بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در اوایل سال جاری بهره‌مند شوند.

بسیاری از اعضای جامعه هنری سوریه در خلال جنگ این کشور را ترک کردند در حالی که بخشی دیگر از هنرمندان ماندند و به تولید مجموعه‌های تلویزیونی که همچنان در سراسر منطقه محبوب هستند ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجریان، هنرمندان، نویسندگان و به طور کلی اهالی فرهنگ سوریه در میان اهالی فرهنگ جهان عرب جایگاه ویژه‌ای دارند. کمتر شبکه تلویزیونی عربی مشهوری وجود دارد که از مجریان سوری استفاده نکرده باشد و کمتر جایی وجود دارد که اهالی فرهنگ سوریه در آن حضوری پررنگ نداشته باشند. معمولا سوری‌ها در کنار لبنانی‌ها و مصری‌ها سرآمد امور فرهنگی در دنیای عرب محسوب می‌شوند و شهرت منطقه‌ای دارند.

لازم به ذکر است که تولیدکنندگان فیلم‌های درام سوری همکاری با شبکه‌هایی را که علیه نظام اسد تبلیغ می‌کنند و وجهه بدی از آن به نمایش می‌گذارند را قطع کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نخست وزیر سوریه هنرمندان سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات