Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:14:41 GMT

ایرنا نقش برجسته ای در جریان سازی خبری دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۲۸۱۶

ایرنا نقش برجسته ای در جریان سازی خبری دارد

سیدعلی قاسم زاده روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به مناسبت روز خبرنگار ، اظهار داشت: امروز رسانه های کشور در جهادی قرار دارند که ایفاگر نقش و جایگاه نظام در سطح بین الملل هستند و ما نیز به عنوان یک نهاد علمی و دانشگاهی در کنار شما قرار داریم تا با رصد، آسیب شناسی و تولید محتوا کمک حال رسانه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، افزود: این روز فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت فرهیختگان و تلاشگران این عرصه است که در راستای فرمان مقام معظم رهبری در جهاد تبیین با روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و همچنین رسم امانتداری، مسوولیت پذیری و دلسوزی در جهادگری خبری جهت حفظ منافع ملی و اعتلای آرمان های ارزشمند انقلاب تلاش می کنند.

قاسم زاده با بیان اینکه ارتباط و تعامل اهالی رسانه با خانواده بزرگ آموزش عالی و با نیازسنجی از جامعه و انتقال مطالبات مردم به جامعه علمی کشور می تواند پیوند مستحکمی بین ما و جامعه برقرار کند، تصریح کرد: بدون شک بخش قابل توجهی از دستاوردهای نظام در عرصه علمی مرهون ایثارگری های علمی و مجاهدت دانشمندان دانشگاهی است.

به گفته وی، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در تراز انقلاب اسلامی و در عرصه ملی و بین المللی، به عنوان یکی از افتخارات استان قزوین در عرصه های مختلف علمی، به خصوص بهره مندی از نام معمار کبیر انقلاب ایفای نقش می کند.

این مسوول دانشگاهی خاطرنشان کرد: دانشجویان خارجی این دانشگاه هنگام ورود، با گنجینه ای از فرهنگ و هنر ایرانی در قزوین که به عنوانی یکی از استان های تاریخی کشور نیز محسوب می شود، روبرو می شوند که به همین جهت ارتقا سطح این دانشگاه که در گذشته نیز مورد غلفت واقع شده، یکی از برنامه های اصلی ما در دوره جدید مدیریتی این مرکز علمی است.

برچسب‌ها روز خبرنگار استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی روز خبرنگار استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی