Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ علی تجری روز چهارشنبه در نشست خبری اظهارداشت: راه کاهش سرقت‌ها، جمع‌آوری معتادین است اما جایی برای نگهداری همه این افراد وجود ندارد و از طرف دیگر معتقدیم همه باید در تامین امنیت مشارکت کنند و در غیر این صورت کار برای پلیس سخت می‌شود.

وی یکی از دلایل امنیت بالای گرگان را چرخاندن سال گذشته اوباش در شهر دانست و گفت که با اجرای این طرح جرایم مرتبط با اوباشگری در گرگان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گرگان با تاکید بر نقش پررنگ رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع گفت: خبرنگار و پلیس مکمل یکدیگر هستند و سیاست پلیس ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه است.

وی به برنامه‌های جدید پلیس برای تامین امنیت نقاط گوناگون خبر داد و گفت: در یکی از طرح‌ها افرادی که خانه کسانی که به مسافرت‌ چند روزه یا خارج کشور تحت نظر خواهند بود.

فرمانده انتظامی گرگان از مردم خواست نسبت به نصب دوربین، سنسور و هوشمندسازی منازل خود اهتمام جدی داشته باشند.

تجری به استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج برای کاهش جرایم اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج و نصب دوربین در ورودی و خروجی ۹۲ روستای گرگان، سرقت سیم‌ها و کابل‌ها تا حد زیادی کاهش یافت.

وی ادامه داد: ماهانه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تماس مردمی با ۱۱۰ گرگان گرفته می‌شود که از این تعداد حدود هزار تماس منجر به عملیات می‌شود.

وی یادآور شد: پلیس گرگان در شب‌های محرم برای تامین امنیت عزاداران حسینی در آماده باش کامل قرار دارد.

برچسب‌ها سرقت گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان