Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و تولیدی استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر تلاش مسؤولان برای گره‌گشایی از مشکلات اظهار کرد: سعی می‌شود مسائل بر زمین مانده حل شود.

استاندار زنجان با تاکید بر پیگیری مصوبات انجام شده با مسؤولان کشوری گفت: همه این اقدامات برای تسهیل امور توسعه‌ای استان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا داشته‌ها در راستای کمک به توسعه استان تبدیل به احسن شود، افزود: گویا هنوز برخی از مدیران به غیر از شهرداری و راه و شهرسازی دست از محافظه‌کاری برنداشته‌اند که امیدوارم این اوضاع درست شود.

افشارچی به عدم حضور برخی از مدیران در جلسه اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت مصوبات کارگروه امور زیربنایی، ضمن اینکه زمان برگزاری جلسه باید از قبل به مدیران اطلاع‌رسانی شود، حضور خود مدیران هم الزامی است که باید رعایت شود.

کارگروه امور زیربنایی امروز چند دستور کار داشت که مولدسازی و الحاق اراضی 160 هکتاری شهر زنجان از جمله این مصوبات بود که در این راستا کارشناسان مزایا و معایب این الحاق را تشریح کردند که مزایای آن به مراتب بیشتر بود.

تخصیص زمین برای احداث پارک علم و فناوری در زنجان، اجرای طرح واحد گردشگری در خرمدره، اجرای طرح اکسیژن طبی در خرمدره، اجرای طرح توسعه مرغ گوشتی در سلطانیه، اجرای طرح تولید چیپس سیب زمینی در خدابنده، اجرای طرح آهک هیدراته در خرم‌دره و ... از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: مولدسازی استاندار زنجان محسن افشارچی کارگروه امور زیربنایی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ابومحمد هاشمی افزود: گوهرتراشی، هنر ، صنعتی پولساز است و تاکنون حدود ۷هزار نفر در کشور، آموزش گوهرتراشی را فراگرفته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه