Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حکمی مشترک از سوی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و وزیرنفت منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، با حکمی مشترک از سوی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزیر نفت، پیام برزگر به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حکم آمده است: «با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) با عنایت به اهمیت حیاتی و راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و ضرورت ایجاد هماهنگی‌های موثر جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه به منظور رعایت اصول، قوانین و الزامات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، بدینوسیله جنابعالی بر اساس شرح وظایف پیوست به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مذیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب می‌شوید.
امید است با عنایات حضرت ولیعصر (عج) و با بهره گیری از توان فنی و پشتیبانی درون و برون سازمانی، ضمن تعامل موثر و سازنده با سازمان‌های لشگری و کشوری منطقه، در راهبری و اجرای ماموریت‌های محوله درچارچوب سیاست‌های ابلاغی موفق باشید.»
گفتنی است: حکم فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت، کشوری معاون مدیریت انرژی سازمان پدافند غیرعامل و همچنین مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدفند غیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشمی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پدافند بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی فرمانده ارشد پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور در ایستگاه رادار شهرآباد در منطقه شمال شرق گفت:سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌ های پدافندی، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در بازدید از ایستگاه رادار شهرآباد، از مواضع توپخانه‌ ای گردان زمین به هوا و تعدادی از موقعیت‌ های دیدبانی بصری با ایجاد وضعیت‌‌های عملیاتی مختلف بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این قسمت‌ها را ارزیابی کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان و فرماندهان این ایستگاه راداری، با بیان اینکه سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌های پدافندی، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد، اظهار داشت: پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد و این توانایی حاصل زحمات همه کارکنان در تمامی سطوح است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با سرکشی از قسمت‌‌های مختلف نظیر مکان‌ های زیستی و رفاهی کارکنان وظیفه، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این ایستگاه با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه، با اشاره به اینکه دشمن همیشه در صدد ضربه زدن هست، خاطرنشان کرد: تک تک شما عزیزان باید وظیفه خود را به درستی و دقت انجام دهید و ضمن حفظ آمادگی کامل خود، در برابر دفاع از مردم احساس مسئولیت کنید، تا دشمنان را مأیوس کرده و بتوانید آسمانی امن را به مردم هدیه دهید.

امیر سرتیپ دوم معصومی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی کارکنان پایور و وظیفه این ایستگاه راداری، ضمن قدردانی از زحمات مجدانه آنها بر تلاش هرچه بیشتر در راستای ارتقای آمادگی رزمی تأکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • شاه‌بیت مأموریت‌های پلیس/ ممنوعیت‌های جدید یک حوزه جنجالی/ اولین انتصاب در سازمان تازه تأسیس
  • همه طرح‌های توسعه بنادر کشور پیوست پدافند غیرعامل دارند
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف